• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

någon har en kod som hm hade skickat på katalog 25% på valfirara??

• star67
    star67 skrev 2010-09-02 14:54:56 följande:
    någon har en kod som hm hade skickat på katalog 25% på valfirara??
    jag såg den den har gått ut Rynkar på näsan
  • star67

Det är synd faktiskt att lindex overall har fel passform jätte lång i ärmar/ben och kort i grenen! annars den är jätte smidig o bra i år tycker jag, jag tror någon sa att de var så föra året också.
     Jag tycker att vi ska meddela det kanske blir bättre till nästa år.

• star67

jag skickade ett mail till lindex om overall passforms felGlad eftersom jag tycker faktiskt synd att de är så.

fick svår:-

Vi är glada över att höra vad våra kunder tycker, det betyder mycket för oss i vår framtida utveckling. Lindex jobbar framåt hela tiden med att tillgodose kunders önskemål. Jag kommer även att skicka ditt mail vidare till inköp/barn så att det kan ta del av era åsikter.

Tack för att du tog dig tid att skriva till oss om vad du tycker. Vi hoppas du kommer att fortsätta att handla hos oss på Lindex!

Med vänlig hälsning

• star67
    Wilmis07 skrev 2010-09-03 15:07:48 följande:
    Jag påpekade det idag också när jag lämnade tillbaka dotterns overall,men damen i kassan blev skitsur när jag sa det,man kúnde nästan tro att det var hon själv som hade ritat overallen   Det hade hon minsann aldrig hört och för den delen så ser inte alla barn likadana ut,punkt slut.

ja men dem passar inte de flesta barn och om man gämförar den med  kappahl eller annat så det är mycket skillnad i längd mellan axlar och gren.
  • star67
    TvåTill skrev 2010-09-03 15:53:48 följande:
    Måste fråga er Lindex proffs
    För ett par dagar sedan så hade Lindex en annons här på sidan på Fl med en liten kille som hade en jacka med stjärnor på...Men den finns inte på deras hemsida och nu har jag inte sett annonsen mer...Någon som vet något?
    NÅGON HAR RINGD KUNDTJÄNST OCH DE SA ATT DEN KOMMER SNART PÅ HEMSIDA OCH PÅ BUTIKEN.
  • star67

tror ni denna kommer in till butiken?? jag frågade idag men de sa att inte säkert att allt som finns på katalog skulle komma in i butiken.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11