• star67
    Ruso skrev 2010-10-01 15:09:44 följande:
    Jag har den softshell jackan, och hade även en liknande förra vintern. Jag tycker det är en bra höst jacka, men inte en rejäl vinterjacka, tror det är något för kall för det. Jag använder min hela vintern, men då som "fin-jacka" att ha på när vi skall på besök, ut och shoppa eller bara sitta i bilen.

Men leka ute i kalla vintern, tja, jag tror inte det, måste nog i så fall ha något mera under.
    Men jag tycker den är suverän, gillar en lite sådär halvtjock jacka!
    jag vill använda den till nu på dagis och som fin jacka till vinter inte på dagis allså, när det blir jätte kalt så han får overall på dagis, hade köpt den andra 3 i 1 men den är inte lite klumpig för de små han är ganska liten 87cm vill gärna ha något som han kan röra sig i bra, den är 219 kr dyrare än den andra men kanske värt det eftersom lille bror kan ärva den sen.
  • star67
    25 % 8909 valfri vara
    20%  8843 hela köpet men bara på barn baby kläder kolla om de funkar fortfarande!!
    jag fick en kopung 20 på hela köpet på butiken men kunde inte åka idag var sista dag.Rynkar på näsan
  • star67
    kalmar brud skrev 2010-10-02 21:45:53 följande:
    är dessa till lindex

nej hm
  • star67
    Tina83 skrev 2010-10-02 21:48:39 följande:
    är det bara baby eller även barn?
    barn och baby men den funkar inte tillsammans med den andra som är 25% på valfrivara men ett tips göra bestälning på dem som är 20% sen dagen efter eller lite senare lägg en vara tex dam och lägg koden funkar så. vet inte om du förstår hur jag menar!!
  • star67

jag funderar på att köpa en begagnad pop tvådelad set 3 i 1 jacka + byxor men högmidja iställit för fix jacka och overall.
    undrar om de skulle funka hella vinter vad tror ni??

• star67
    mollan nu skrev 2010-10-03 20:32:39 följande:
    absolut. Menar du pops vinterbyxor så tycker jag den uppsättningen motsvarar en overall. Vilken storlek skulle du köpa? Jag köpte till sonen på snart 1 år men han är en jätte så de jag köpte passar inte alls. Så nu får han ha storasyrrans pop overall i 92. Den passade henne när hon var 2½!
    det var den här jag vilje buda men jag missade den, det är stl 80 som skulle passa honom kanske byxor blir lite för långa nu men till det blir dags för den kanske blir bra han är 78 cm lång och han är 19 mån så ganska liten kille. www.tradera.com/item.mvc/viewitem/119297903
  • star67

Någon har tips var kan man hitta biliga vantar fuskpolo mössa ?? någon vet vad kostar de på coop??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11