För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Jag hittar inte de fina jeansen (de med"lagningar") på hemsidan. Nån som vet om de är slut?
Jag hittar inte de fina jeansen (de med"lagningar") på hemsidan. Nån som vet om de är slut?
nån som vet hur dessa är i storleken?
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7021536&styleid=7021530&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275708
Kan man använda både 30% på ytterplagg och 30% på valfri vara samtidigt när man beställer på nätet?
Ser att ni diskuterar pop kläder. Enligt pops kundtjänst så ska man inte använda ws o o skaljacka tillsammans. Detta eftersom de i princip fyller samma funktion. De rekommenderar vanlig fleece under skaljackan.
Var på lindex idag o skulle lämna tillbaka en overall som jag hade köpt i webbshoppen (med 30% på ytterplagg o 10% på allt rabatten) När jag stog i kassan så frågade hon om jag inte ville ta nått annat o flytta över rabatten. Så jag tog de rosa muddjeansen o fick 40% på dom :) Hade tänkt att använda dom som vanliga byxor, hoppas de funkar.
Sen var jag inne på hm o skulle byta det som jag hade köpt igår (hade köpt fel storlek, så jag skulle bara byta till en annan storlek) Då hade de 10% för medlemmar, så jag fick 10% rabatt på det jag bytte till. Fick alltså pengar tillbaka fast att jag bara bytte storlek.
Bra shopping! :)