• h80

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

melizza skrev 2010-04-08 21:03:36 följande:
    *puffar* finns verkligen inte fix överdragsbyxor i alla färger som jackorna????? jag vill ha rosa eller röda
    Jag såg rosa idag :) men det fanns bara 2 par o jag har inte sett dom förut, så jag vet inte om det var från nån annan säsong
  • h80
    melizza skrev 2010-04-09 17:21:59 följande:
    var det fix då? för när jag frågade på lindex igår så sa dem på den ena butiken att det fanns i alla färgerna men i en annan sa dem att det endast fanns svarta FIX men lindex eget märke fanns i flera färger......
    det var fix
  • h80
    melizza skrev 2010-04-09 20:21:57 följande:
    vart såg du dem?? vart bor du? kommer du kanske ihåg vilka storlekar det var i så fall??vad konstigt att dem säger så i olika butiker......
    bor i Lund, osäker på vilken storlek. Det fanns bara två stycket. Vilken storlek letar du? Jag kan kolla/köpa nästa gång jag är i stan om du vill
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-04-16 17:10:54 följande:
    Bra gjort Tvillingmamman!! Någon som vet hur "Crocs" tofflorna /Foppa tofflorna som de fått in på Lindex är i stl?? Tänkte ha till sonen på stranden i sommar..
    jag hade köpt äkta istället. Mycket bättre plast för fötterna
  • h80
    Rocktroll skrev 2010-04-16 18:35:58 följande:
    Hej! en liten fråga som är väldigt individuell men jag har snöat in mig på 2 st klänningar som finns i storlek 86 och min dotter har 80 nu. Ska man våga köpa dom och hoppas att dom passar i sommar? är klänningarna stora eller små i storleken för hittils har jag ju bara köpt upp till 80? Hon kommer vara 14-16 mån i sommar och hittils har hon växt massor bara under våren. Hon är smal som sjutton men normallång ca 78 cm lång nu.
    min tjej är 80cm nu o hon kan ha lindex klänningar i storlek 86. Så det tror jag säkert går bra.
  • h80
    Rocktroll skrev 2010-04-16 18:53:06 följande:
    Tack för svar :) min tjej kommer vara ca 81 lång i början av sommaren om hon fortsätter följa sin kurva så det borde gå bra för henne med. Åh vad bra nu ska jag beställa en klänning jag suktat efter när det kom en 30 % plagget kupong i mailen.
    vilken :) nyfiken
  • h80
    Ruso skrev 2010-04-16 19:08:09 följande:
    hur stor skillnad är det egentligen, plast som plast...? Jag har haft olika "kopior" till mina och de har varit kanon, min kompis har båda till sina och märker ingen skillnad...Förra sommaren vägrade barnen sina fina sandaler och gick i foppa jämt, så det blir nog sånna i år med...
    jag har de äkta själv o har provat att gå i ett par oäkta, usch, jätteskillnad tyckte jag. Det är mycket mjukare plast i de äkta o man blir inte alls så svettig som i de oäkta.
  • h80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-16 19:49:12 följande:
    Men vad kostar inte två par äkta??
    250kr betalade jag för dom jag precis köpte till lillan, inte dyrt med tanke på hennes fötter tycker jag
  • h80
    Ruso skrev 2010-04-16 20:03:12 följande:
    Tja... det är väl hur man ser det, för att vara plastskor så tycker jag det är svindyrt Skall man tänka på fötterna så tror jag inte man borde ha plast alls, utan ett par fina Kavat i skin tex....
    jo det är klart...........men kavat i skin är ingen höjdare på stranden{#lang_emotions_smile}
  • h80
    Ruso skrev 2010-04-16 20:12:57 följande:
    Nä Kör ni dem som badskor också?Det funkar nog bra, vi har dock inte behövd det, vår lilla strand här hemma är OK att vara barfota på.Men, barnen ratar som sagt sina sandaler och väljer plasten i stället, så helt osköna kan de väl endå inte vara?
    Tänkte ha dom som badskor, min tjej är bara 1½, så förra sommaren gick hon inte. Men nu tror jag det blir bra med badskor, hon har ju inte riktigt koll vad hon sätter fötterna på.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11