• Snorky

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Line80 skrev 2010-04-22 13:07:38 följande:
    hade du tänkt det?
    nja... jag har ju redan en uppsjö av kuponger... o jag jobbar båda dagarna så jag orkar nog inte...
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Snorky
    Tensia skrev 2010-05-14 11:15:51 följande:
    det undrar jag oxå??
    Man kan alltid använda kupongen både i webbutiken och vanlig butik. Man kan även använda två kuponger i butik om man fått två, dvs en på mailen o en i posten. Det svaret har jag fått från kundtjänst för länge sen
    Systemet säger aldrig ifrån, men de kan gå in och granska och ser ju då hur många kuponger man använt.
  • Snorky
    Xgirl83 skrev 2010-05-14 12:28:41 följande:
    Fast just denna gång så stod det på kupongen att "erbjudandet kan endast utnyttjas en gång per medlem", så det tolkar jag som att denna gången gäller just att själva erbjudandet bara för användas en gång oavsett om man fått flera kuponger.
    det har det stått sen ett bra tag tillbaka på lindex´s kuponger och jag har frågat efter det, så det ska gå bra.

Jag säger som "hejpådig"... det är väl bara att köra på, för vad kan hända??
  • Snorky
    charmmiss skrev 2010-05-14 12:25:27 följande:
    vad lustigt, och mitt svar från kundtjänst var att man endast får använda erbjudandet en gång, oavsett om du  fått det på mailen eller hem eller om det finns en internet kod
    ja, det kan man kalla lustigt... då har de "ändrat" det nu då... eller så är det som vanligt att alla tolkar det olika... Men det är väl egentligen en fråga för samvetet, för systemet säger ju inte ifrån iaf.
  • Snorky

rean börjar i mitten av juni... de har ju redan lite rea... känns som det alltid finns lite rea på Lindex nu för tiden. Idag hade de tom halva reapriset i Örebro för att det var marknadsafton, så det blev en hel del fynd där!

• Snorky
    Thegran skrev 2010-06-07 11:38:35 följande:
    nån som vet om det kommer någon rabatt snart?
    funderar på om man ska shoppa idag el om man ska avvakta..
    Nästa vecka kommer det nog rabatt
  • Snorky
    AnkiFalun skrev 2010-06-14 11:23:10 följande:
    Nån som kommer ihåg när det var halva rea priset på Lindex förra året??
    är ju halva rea på kappahl
    men bara dam o herr va? jag väntar på barn...
  • Snorky
    zasata skrev 2010-06-14 22:24:12 följande:
    är ju inte ens någon direkt rea än så kan ju inte vara halva rea priset än. är väl efter midsommar reorna drar igång?
    före midsommar är det alltid vanliga reorna drar igång, dvs denna vecka. Kappahl o Lindex brukar vara först med halva rean. Men annars är det oftast halva rean i juli. I slutet av juli brukar de rea sommarkläderna sen.
  • Snorky

I Örebro började de halva rean idag Blev lite fynd

• Snorky
    sarismaris skrev 2010-06-17 06:44:24 följande:
    På Lindex alltså?? Men har de haft sin "vanliga" rea redan då..? Alltså mer än det lilla som alltid brukar finnas?

I min butik hade de igår hängt fram massa kläder på andra sidan rea-ställningen. Satt inga röda lappar på, men jag gissar att det ska bli rea eftersom det var massa olika plagg på samma ställe, och det var bara ett fåtal av varje. Så det borde va vanlig rea nån vecka först va, innan det blir halva rea-priset?
    här har de haft en hel del rea i flera veckor. I början på juni hade de halva reapriset en dag när det var jippo på stan, så har de varje år. Men så igår började de halva rean i samma butik igen. Men de har det inte i Marieberg utanför Örebro. Så det verkar vara lokalt. Men roligt med fynd ändå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11