-
jag fick igår på postenanette 81 skrev 2010-08-11 11:51:13 följande:någon som har fått kuponger från Kappahl?
-
Åh, kan du inte länka till kupongen?
-
Det är samma sak här... jag handlar nästan bara rea på pop nu för tiden. Handlade nästan hela sortimentet (till pojk) för några år sen, men jag tröttnade... allt blev bara sämre. Förr hade de iaf ett bra bonussystem, men nu är det inte mkt att ha.Tullemi skrev 2010-08-13 08:44:00 följande:Ah, jag älskar Lindex' generösa rabatter
. Kan säga att (tyvärr) så har POP tappat mig som kund till en viss del. Dels pga att jag tröttnat lite på priserna (motsvarar inte alltid kvaliten
) men också pga halvtrist sortiment och DÅLIGA erbjudanden/rabatter.
-
Åhhh så skönt. Provade nyss overallerna barnen hade förra vintern, o de kommer funka en vinter till!!! Ytterkläder är så jäkla tråkigt att köpa så det känns oerhört skönt!
Var på Lindex igår o köpte massa joggingbyxor med stjärnor! Såååå snygga!! Men det var väldigt urplockat i storlekar redan, men det är väl för att det är så bra pris på de antar jag!
-
Här står det också om de återkallade tröjorna... jag tycker det känns förjävligt att de kan passera
www.expressen.se/Nyheter/1.2104703/lindex-aterkallar-giftiga-barntrojor
Iaf om man ser till vad expressen skriver... på lindex´s sida står ju ingen fakta om ämnena...
-
vi kör de fodrade på hösten o vintern (när det är milt) medans vanliga utan foder på sommaren.star67 skrev 2010-08-21 12:43:38 följande:villken stövar ska man ta det finns såna som är fodrad undrar om man köpa sånt kan man använda de hela tiden eller bara när det är kallt och måste man köpa andra också utan foder?? www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/Str--20-...
Men man kan lika gärna köpa ofodrade o använda raggsocka i när det finns behov. Men med tanke på Skopunktens stövelpris så köper vi både och, tycker det är skönt att ha. -
men oj vad de har höjt priset på stövlarna nu då! Fodrade kostade ju 99:- också sist jag köpte... och åren innan kostade stövlarna 69:-/st...
-
Ja, o när jag började köpa gummistövlar på skopunkten så kostade de bara 49:-/st... var perfekt med 3 par för en hundring... köpte alltid 3 stycken o hade på lager... Enorm prishöjning på de på senare år verkligen!star67 skrev 2010-08-21 13:14:55 följande:ja tyvärr så där också är inte så biliga längre vanliga för 99 kr och fodrad för 150 kr.
-
du får bli medlem i butik, tror det är det enda som går, om man inte skaffar deras kreditkort för det kan man göra via hemsidan.Fredriks Mamma skrev 2010-08-21 20:00:23 följande:Hur blir jag medlem? Går det via hemsidan?
Jag är medlem tillvida att jag kan logga in på lindex. Och kan nyttja 25% på valfritt barnplagg. Men det andra har jag inte tillgång till. Så, hur ska jag göra för att få rabatt på overallen o jeansen? -
Det fanns en dam för något år sedan som stal massor på bla lindex och kappahl och sålde nytt på tradera. Hon åkte sen fast hos polisen... men det tog ju flera år för de att kartlägga allt. Så hon hann hålla på väldigt länge. dan/marie hette hon på tradera, vet att vi diskuterade henne mkt här i tråden. Även de som shoppade mycket av henne åkte fast, för de borde ha förstått att det var stöldgods. Så man får passa sig för vad man handlar...
-
Någon som vet hur gammal denna klänning är?
www.tradera.com/auction/showMegaImage.aspx&seq=1
-
tack för hjälpenaglili skrev 2010-09-12 23:46:55 följande:Den är 1 år gammal ca. HAde en sån til min dotter förra vintern.
-
-
fast det är så jäkla jobbigt att springa till lindex 4-5 ggr om man ska kunna utnyttja rabatten på alla plagg man vill. Nu är det ju så mkt enklare, bara ta allt på en gång, så jag gillar såna här rabatter mkt bättre. 5% hit eller dit liksom...star67 skrev 2010-09-17 21:10:13 följande:
Jag tycker inte att det var bra rabatter nu det är bäst med 30%
-
Stämmer, i butik så funkar det att handla t3b2 med kupongenXgirl83 skrev 2010-09-18 21:53:03 följande:Jag fattar visserligen inte varför du får 50:- i rabatt bara, konstig summa. Men när jag la min beställning så räknade den inte med det jag köpte av T3B2 i köpsumman. Därför lönade det sig i slutändan för mig att bara köpa TVÅ plagg från T3B2 (trots att det tredje plagget skulle ha varit gratis) för då kom jag upp i 600:- som gav 150:- rabatt. Så nej det verkar inte fungera på T3B2, men jag tror inte det är lika petigt när man handlar i butik.
gjorde det igår!