• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Fredriks Mamma skrev 2010-10-15 20:18:22 följande:
    Star67:

Ingen kan tvinga dig att betala, det är dina pengar. MEN, det är ju oseriöst, och du borde tänkt till FÖRE. Håller med om att det är irriterande med köpare som inte fullföljer.

Räkna med negativt omdöme. Och tänk på att säljaren får betala annonsen.
    jag vet men jag tänkte fråga ifall om det går mrn har inte fått något svår av säljare så jag tror jag ska betala för vara och behålla den kanske den passar till nästa år eller jag säljer den själv sen.
  • star67

nu jag har betalat hoppas att hon inte blivit sur bara men jag bara frågade.Solig

• star67

vind flecce är bättre till vår / höst eller den där lurv jacka??
    jag har en 30% rabatt på baby om någon vill fick den i libero väska.

• star67
    Lejån skrev 2010-10-15 22:41:07 följande:
    Vind fleece står ju emot vinden, det gör inte lurven...
    men varför ni köper skall jacka och vindflecce??
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-15 22:57:10 följande:
    Skaljackan står ju emot vind och vatten... Vindfleecen står emot vind.

Lurv är bara "snygg".
    då skall skulle räka eller??
    Xgirl83 skrev 2010-10-15 22:59:36 följande:
    Vindfleecen är smidigare tycker jag. Så när det bara blåser lite kyligt är de kanon!
    jag köpte en i stl 98 min tjej är ganska smal men den var lagam för henne tror inte att det går att ha någon lite tjockare tröja under, men ärmarna var lite långa
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-15 23:08:50 följande:
    Ja vi har haft skaljacka nu, och när det varit lite kyligare har de haft en vanlig fleece under. Så jag föredrar skaljacka framför vindfleece, men nu när ws:arna var på halva priset så kunde jag inte låta bli att köpa då de är så himla fina färger!
    ja man kan använda vind flecce under skall?? men kanske blir inte så skönt va??
    jag brukade köpa så här vanliga fina vår jackor men jag tycker att skall jackor är mycket användbar man kan använda de nästa året om till vår / höst vinter inte så kalla dagar, visste inte det men lärde mig här på tråden när ni pratade om. de har på åhlens jätte fina i svart får se om de rear sen.
  • star67
    Lejån skrev 2010-10-16 20:04:06 följande:
    Hur "stor" är han nu? Jag köpte strl 110 till sonen som är 2 år och 4 månader, att ha till våren. 104 var lagom nu.

En 92:a eller 98 kanske, beroende på hur stor han är.
    oj jag tog 98 till min snart 4 år men hon är bara 89cm
  • star67
    Glittrax skrev 2010-10-16 22:24:32 följande:
    oj! så pass små alltså.. vi får väl se hur det blir med storleken om det nu finns nån kvar

så himla skillnad i fix skaljackor och dessa.. hon har 104 i den och den är väldigt stor, lång i ärmar... passar bra nu med en fleece under
    hur stor är hon??
  • star67

jag tror de är normal min har stl 92/ 98 och i vissa plagg som är små i stl 104 . men i den jag tog 98 jag vet inte om jag bör byta den mot 104??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11