• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag har köpt en pop set 3 i 1 jacka och termobyxor stl 80 till min son,
    så jag undrar om de skulle räka till vinter eller man måste ha overall också???

• star67
    aglili skrev 2010-10-22 11:38:37 följande:
    Ska han gå på dagis? I så fall är overall väldigt praktiskt, men det går ju utan också.
    ja han går på dagis till kl 12,15 vi bor i småland.
  • star67
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 19:55:40 följande:
    nä, handlade inget  för jag blev så irriterad! Det vore ju förstås väldans snällt.. hade tänkt ge pengar till rocken istället (är min systerson som fyller 18 (!). Hmm får fundera lite, vad snäll du är!! Tack!
    eller om du vill beställa på nätet kod 8909 som ger 25% på valfri vara.
  • star67
    star67 skrev 2010-10-27 16:31:12 följande:
    vad tror ni kan man använda den här fin overall på dagis är de vatten tätt någon har kollat på dem?? synd bara att de är upp till 80 men jag tror de passar mitt barn.  www.kappahl.com/ProductImages/KAW_389858_F_1....
    de brukade ha upp till 86 på baby yttreplagg men synd de har inte det längre men det borde för att de små barn orkar inte att gå eller leka i stora barn yttreplagg. den jag vill köpa en grå till min son men den rosa är jätte fin mycket finare.
  • star67
    Line80 skrev 2010-10-27 18:33:49 följande:
    ok men hur som helst så verkar de vattentåliga.. de hade nån etikett om det iaf.. vart hittar du overallen på sidan? jag har själv letat efter den där..
    Line80 skrev 2010-10-27 18:33:49 följande:
    ok men hur som helst så verkar de vattentåliga.. de hade nån etikett om det iaf.. vart hittar du overallen på sidan? jag har själv letat efter den där..
    om du klikar på kaxs upp på sidan. får se om linken funkar www.kappahl.com/products/barn/Barn/KAXS/KAXS/
  • star67

vi funderar på att dopa våra son med namn Elmer eller Einar/Enar tycker ni de är fina eller inte??
    frågat många tycker de är fina och andra inte.

• star67
    Xgirl83 skrev 2010-10-28 10:04:56 följande:
    Elmer röstar jag också på då. Men vi har inte sagt något till folk innan vi bestämt oss, just för att folk har så mycket åsikter så man bara blir mer osäker. Det gåt inte att hitta ett namn som ALLA gillar. Min mamma hade mycket åsikter om namn vi funderade på när vi väntade första barnet, så nu med andra barnet pratade vi inte namn med någon förrän vi hade bestämt oss. Då sa vi: Nu heter han Arvid.
    ja du har rätt vi också giller Elmer mest.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11