• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    maggan75 skrev 2010-08-10 20:07:33 följande:
    ok, trodde  det bararkom fodrade till hösten Klämde på de turkosa idag och de var galon/gummi material
    Nämen - det var ju nyss någon anna som sa att det inte var det ju ! Konstigt!
    På bilden ser det ju ut som galon/gummi..... blev lite förvånad att det inte var det.
  • Mamma och Mor

Tack för svaren om Lager 157 :)
    Ska nog beställa lite därifrån till dottern.

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Tvillingmamma2007

Hursomhelst så står ju att det där byxorna bara är vattenavstötande och jag vill ha vattentäta fast inte med fleece...bara de där med tunt foder i och fix brukar ju vara det. Well får se om det kommer eller ej då, tänkte ha dem istället för regnkläder här hemma i höst tillsammans med skaljackorna. Har ingen lust att köpa två till galonställ i samma storlek som jag precis köpt två nya av till killarna att ha på dagis.

• Ruso

Finna stjärn mjukisbyxor i bildtråden!!
    Någon som vet om det även finns andra färger?

• Madeleine

Jag har ett par av dessa, tror ni jag får bra för dem på tradden? Tycker de är urtuffa? Vad tror ni jag kan få?
  • zuperduperme
    Madeleine skrev 2010-08-10 23:24:17 följande:

Jag har ett par av dessa, tror ni jag får bra för dem på tradden? Tycker de är urtuffa? Vad tror ni jag kan få?
    vilken storlek är de? dom e skit tuffa men ofta beror de på storlek
  • Tullemi
    Ruso skrev 2010-08-10 22:34:55 följande:
    Nämen - det var ju nyss någon anna som sa att det inte var det ju ! Konstigt!
    På bilden ser det ju ut som galon/gummi..... blev lite förvånad att det inte var det.
    Hm, jag klämde iofs även på en overall så kanske blandar jag ihop saker nu då?! Men jag ska till Lindex idag igen så jag ska kika igen *slarvigt av mig*
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tvillingmamma2007
    Tullemi skrev 2010-08-11 08:54:35 följande:
    Hm, jag klämde iofs även på en overall så kanske blandar jag ihop saker nu då?! Men jag ska till Lindex idag igen så jag ska kika igen *slarvigt av mig*
    Om det är med galon på så har vi redan sådana som passar sen ifjol med;.)
  • MTG
    Ruso skrev 2010-08-10 23:13:01 följande:
    Finna stjärn mjukisbyxor i bildtråden!!
    Någon som vet om det även finns andra färger?
    finns i ljusgrå med svarta stjärnor oxå. tror det är samma, kollade på hemsidan igår.
    Tindra 080208
  • Stina0
    MTG skrev 2010-08-11 10:02:06 följande:
    finns i ljusgrå med svarta stjärnor oxå. tror det är samma, kollade på hemsidan igår.
    Mmm, det är samma. Enda skillanden är att på webben kör dom Back-to-school pris!! I butiken är det ord. pris på alla dessa plagg. Synd bara att det bara fanns svarta på webben, men snygga o till bra pris så ett par fick flytta hem till oss Skrattande
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11