• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tvillingmamma2007

Haha min karl fick också kupong på lindex idag men inte jag...ofta han handlar där då! Men stod sparregistret som källa så.

• snoozen
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-11 20:38:14 följande:
    Haha min karl fick också kupong på lindex idag men inte jag...ofta han handlar där då! Men stod sparregistret som källa så.
    Lika samma här Även Kapp Ahl´s rabatt var adressriktad till honom.. Förvånad Han har väl ALDRIG köpt något där!
  • Ruso

Skit, gjorde en beställning och missade 25%... kollade på kundtjänst och det står att man kan gå in på sin order och annulera eller göra ändring tills fältet för annulering är borta - efter det har de börjat plocka ordern.

Glad i hågen gör jag det, inom 5 min efter ordern är lagt, strax före 21 på kvällen... finns inget fält för annulering!?
    Inte har de redan börjat plocka!!

Har skickat iväg ett mail... för nog vill jag ha en Bamse tunika för 100 kronor.....

• Madeleine
    Wilmis07 skrev 2010-08-11 19:56:16 följande:
    Någon som har haft ett par fix termobrallor till sitt barn i stl 98,hur stora var era barn då? Knep ett par nya på tradera för för en helt ok peng,men misstänker att dom kanske kommer att vara för små. Men kunde inte låta bli att chansa ,får sälja dom vidare värsta fall
    Min tjej är 2 1/2 och kan ha dem, lite långa dock...Kan man få se bild på dom du vann? 
  • Lilaa
    Flerbarnstokan skrev 2010-08-11 15:12:20 följande:
    2 st 25 % på valfritt barnplagg sam en på vuxen. dESSUTTOM KÖR DE EN DRIVE MED 25% PÅ ALLA BARNJEANS IGEN. FICK BROSCHYR IDAG.
    Jag fic inga kuponger, bara ett reklamblad.

Har inte fått kupong på lndex heller :(
  • klara07
    Lilaa skrev 2010-08-12 07:28:47 följande:
    Jag fic inga kuponger, bara ett reklamblad.

Har inte fått kupong på lndex heller :(
    Om det är reklamen för barnkläder så borde de finnas med, tror att de var längst ner på sista sidan.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11