• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ohh va ledsen jag blev jag har tappat mina sköna amnings bh på tvättstuga de var bara använd ett fåtal gånger, de finns tyvärr inte nu på butiker för att jag köpte de på halva rea. har kollat på en lindex butik och på hm men hittade inte en som var så bra. jag vet inte om kappahl har ska kolla där också.
    undrar om någon har köpt de och inte behöver de kanske vill sälja de även om de är använda lite. 80 D ELLER 85 C skulle passa tror jag de såg så här ut.  www.tradera.com/Mammaklader-vit-amningsbh-amnings-bh-stl-80-dd-lindex-auktion_163202_118803547

• star67

coop forum hade några overaller för 250 kr om man har kort ord pris var 399 kr eller 499tror jag.
    Är de bra det???

• star67
    winters skrev 2010-11-11 15:45:10 följande:
    Jag fick en i dag, men den är redan använd! Skrattande Den gick att kombinera med både halva reapriset och 25 % på ett köp.
    finns inte att man skriva ut???
  • star67

jag har köpt en vara från kappahl och nu har ångrat mig jag använde 50 kr chek o 25% undrar om jag byter mot en annan var får jag rabatter ?? det brukar gå på en del lindex butiker men inte alla vet inte hur är det där?

• star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-11-14 13:51:36 följande:
    Ja, jättefina! Tack för tipset, Star67.

Ska bara invänta 25%aren!
    DET VAR INGET.

Jag har en fråga om pampers blöjkuponger, hurmycket brukar de skicka första gång när man får bebis.
    när jag skulle få babybox från baby profisen gick inte att skreva mitt adress så jag skrev min kusins adress och nu de skickar kopunger på mitt namn till hennes adressRynkar på näsan. jag bara undrar om någon har fått kopunger sista gång hur mycket var dem??  föra gång när jag fick barn fick ganska bra rabatter första gång jag tror det var 80 kr om man köper 1.
  • star67
    snoozen skrev 2010-11-15 13:24:30 följande:

Instämmer i att det sinat med blöjerbjudanden! Här kör Willys ofta med 50 kr rabatt vid köp av 2 st Libero eller Pampers, så det blir oftast det.

idag de har på willys reklamblad köp 2 för 55 kr rabatt Skrattande man kan ta några reklam blad de brukar lägga några ute.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11