• star67

någon vet om vindfleece är på rea på butiken??

om man lämnar tillbaka får man 19 kr också ex avgift??

• star67
    Pepper79 skrev 2010-10-13 15:09:41 följande:
    Nej frakten kan jag inte tänka mig att du får tillbaka.
    jo jag tror någon här hade skrivit tidigare att man får även 19 kr tillbaks om man lämna tillbaka hela beställning, men är inte säkert.
  • star67
    Hejpådig skrev 2010-10-13 15:39:02 följande:
    ja vid retur av HELA beställningen får du 19 kr tillbaka.erbjudande gäller bara idag???
  • star67
    melizza skrev 2010-10-13 15:41:06 följande:
    japp dem hade dem vindfleecen och några andra jackor till halva priset iaf i den butiken jag var på i Stenungsund

jag köpte även en jättesöt väst som gick i rosa med lila rutig som matchade jättefint till den rosa fleecen *rånöjd*
    hade de några jackor på rea tex softshel eller vinterjackor ??
  • star67

vilken stl ska man ta på vindflecce till vår om hon har stl 92,98,104 beror på plagg hon är 89 cm lång. provade 98 den var lagom men lite lång armar om jag tar 104 blir det jätte stor??

• star67

har en fråga om 3 i 1 jackor brukar de ha halvarea priset på dem och när ?? jag vann en vanligt fix jacka den ser fin ut men jag behöver den inte just nu och till nästa år funderar jag på att köpa 3 i 1 jacka på rea vet inte vad ska jag gör kontakta säljare o brätta att jag ångrat mig!!
    det är jackan som jag vann. www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=119693535

• star67
    Smilla75 skrev 2010-10-14 17:21:19 följande:
    Du får inte ångra köp på Tradera.
    jag vet men tänker fråga säljare vad tycker hon.
  • star67
    Mamma och Mor skrev 2010-10-15 09:12:12 följande:
    Jag som säljer mycket på Tradera blir oerhört irriterad de gånger vi haft oseriösa med i budgivningen. Japp, det är oseriöst att buda och sedan inte ha för avsikt att fullfölja köpet. Lagt kort ligger, lägg inte bud om du är osäker!
    Rätt och riktigt är för din del att betala och få hem din vunna auktion. Sälj sedan iväg det om du inte vill ha det - men varför ska den som lagt ut en auktion få extrajobb pga dig?Skrikandes
    själv har jag säljat en vara 3 gånger utan att köpare hört av sig så det är inte alla som fullfölja köpet, jag hade tänkt sälja den själv men tänkte fråga kanske smidigare att hon sälja den själv. jag vae säkert att jag vill ha den när jag budade.
    behöver inte att du blir så argSkrikandes jag sa att jag frågar bara kanske är en snäll säljare som jag.
  • star67
    Fredriks Mamma skrev 2010-10-15 20:11:07 följande:
    Den där är ju superfin!!!!
    ja faktiskt  men vet inte hur är den i stl tror du den passar honom till nästa vinter han fick en 80 från pop nu??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11