• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Vill ha bebbe skrev 2012-08-23 08:20:50 följande:
    Kod SEB32002, gäller till 31/8.

oky synd att det kom så sen vi ska i väg på söndag så jag hinner inte beställa något men kanske på butiken du får en 50 kr rabatt av mig.Glad
  • star67
    star67 skrev 2012-08-23 13:26:28 följande:

oky synd att det kom så sen vi ska i väg på söndag så jag hinner inte beställa något men kanske på butiken du får en 50 kr rabatt av mig.Glad

jag menade till dig
    Maj Gajs skrev 2012-08-23 08:55:03 följande:
    jag fick mail från Lindex igår och på papper i förrgår
  • star67

jag har en fråga jag köpte en gördel föra vecka från lindex använde den bara en gång och nu såg jag att sömmarna har lossnat på två ställar.
    undrar om man har rätt och lämna tillbaka den alltså inte bytta. om inte, undrar om jag kan kräva de att använda rabatter på den nya då den andra var köpt på ordpris?    

• star67
    passau skrev 2012-08-23 22:59:40 följande:
    Har du kvar kvittot går d säkert...

ja jag har kvitto men eftersom den är som under kläder att man inte har öppet köp/ bytts rätt.
  • star67

det var 20% rabatt på butiken om man köper fler än 3 valfri utan kod bara med kortet.

• star67
    zingoalla skrev 2012-10-22 18:50:12 följande:
    å har inte jag fått. vad är det för kod på det?
    finns inga kod det är kanske bara i våra butik bara de har byggd om den dessutom 100 kr i present kort för dem första kunderna.
  • star67
    winters skrev 2013-03-01 18:58:36 följande:
    barnytterkläder halva reapriset på kappahl nu!

tack för tipset, men det fanns inte 110 eller 116 i min stan verkar röd eller rosa, jag tog bara jacka men där fanns inget byxor kvar hellre!
  • star67
    winters skrev 2013-03-02 14:21:53 följande:

det finns ju cerise byxor i 116 på webben om det var det du var ute efter, halva där med på barnytterplagg!

www.kappahl.se/article/skidbyxor

ja men jag köpte jacka 110, hur är dem i storlek?
  • star67

ni som hade kax overall / tvådelar i år , var ni nöjda? den rosa färge blir fort smutsigt?  min dotter har 104 nu, så 110 bli bra till nästa vinter. vad tror ni går bra med tvådelar? eller är bäst med overall? jag har hittat en jacka 110 men byxor är 116 lite stor.

vad har ni för erfarenhet för 2 delar?

finns chans att man hitta overall från lindex på rea eller ärde redan slut?          

• star67
    li123 skrev 2013-03-03 13:14:51 följande:
    Har haft kaxs vinterkläder till barnen i 3 år och varit väldigt nöjd.

Hittar du en jacka för ½ reapriset kan du kanske köpa enfärgade svarta byxor itll hösten? Då blir ju ändå totalpriset överkomligt..

ja jag har hittat jacka men byxor rosa men är lite för stor har inte kollat på svarta byxor!
  • star67

ohhh va arg jag blev idag på LindexSkrikandes nu för tiden jag undviker att handla från Lindex men ibland man är tvången att handla då man har små barn. jag handlade en vara till mig fårn online den var slut på butiker. och kollade runt något annat till barn och det blev denna i 92 men den var på gränsen tänkte om jag hittar 98 så byter jag om inte så han får ha den . jag ver på butik och som tur det var bara en kvar och det var 98 Glad ohh då ska jag byta tänkt jag www.lindex.com/se/barn/outlet/6900186/Troeja/?styleId=37647129

men när jag kom till kassa hon sa att jag får betala mer då den där var 75 kr. väntade på kassa i 40 min sen hon kom och sa att hon har frågat andra butik ohh va arg jag blev och sa att du ska inte fråga butiker du ska fråga kundtjänsten, hon frågade och det gick bra men hur länge orkar man?? jag blev väldigt trött på Lindex butiker i Jönköping. men den sämsta är på A6 . har ni samma problem med er a butiker special när det gäller något från online?

• star67
    Bianca1 skrev 2013-05-13 16:32:47 följande:
    Jag jobbar i butik och byter man bara stl eller färg på en vara så spelar det ingen roll vad varan kostar för tillfället. Tråkigt att du inte gillar Lindex längre bara för det....

jag gillar Lindex men vill inte handla från våra butiker förutom på stan som är bättre. special på A6 helst inte.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11