För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
oky synd att det kom så sen vi ska i väg på söndag så jag hinner inte beställa något men kanske på butiken du får en 50 kr rabatt av mig.

kuden gäller till den 25-26/8 tror jag.
jag har en fråga jag köpte en gördel föra vecka från lindex använde den bara en gång och nu såg jag att sömmarna har lossnat på två ställar.
undrar om man har rätt och lämna tillbaka den alltså inte bytta. om inte, undrar om jag kan kräva de att använda rabatter på den nya då den andra var köpt på ordpris?
det var 20% rabatt på butiken om man köper fler än 3 valfri utan kod bara med kortet.
jo köp för 400 för 100 kr fick jag idag
ni som hade kax overall / tvådelar i år , var ni nöjda? den rosa färge blir fort smutsigt? min dotter har 104 nu, så 110 bli bra till nästa vinter. vad tror ni går bra med tvådelar? eller är bäst med overall? jag har hittat en jacka 110 men byxor är 116 lite stor.
vad har ni för erfarenhet för 2 delar?
finns chans att man hitta overall från lindex på rea eller ärde redan slut?
ohhh va arg jag blev idag på Lindex nu för tiden jag undviker att handla från Lindex men ibland man är tvången att handla då man har små barn. jag handlade en vara till mig fårn online den var slut på butiker. och kollade runt något annat till barn och det blev denna i 92 men den var på gränsen tänkte om jag hittar 98 så byter jag om inte så han får ha den . jag ver på butik och som tur det var bara en kvar och det var 98
ohh då ska jag byta tänkt jag www.lindex.com/se/barn/outlet/6900186/Troeja/?styleId=37647129
men när jag kom till kassa hon sa att jag får betala mer då den där var 75 kr. väntade på kassa i 40 min sen hon kom och sa att hon har frågat andra butik ohh va arg jag blev och sa att du ska inte fråga butiker du ska fråga kundtjänsten, hon frågade och det gick bra men hur länge orkar man?? jag blev väldigt trött på Lindex butiker i Jönköping. men den sämsta är på A6 . har ni samma problem med er a butiker special när det gäller något från online?