Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

oj va duktiga ni är!

Jag har försökt hitta mycket långärmat och inte så mycket somrigt för att kunna ha i höst/vinter. Har köpt nån klänning till nästa sommar bara för att ja alltid ångrar mej på våren att ja inte handlade på rean, för så mycket skiljer sej inte mönstrena från år till år. Kanske ja ska börja hamstra lite mer till nästa år..  Drömmer

• ÖNadja
    aglili skrev 2010-08-04 09:49:35 följande:
    Och jag brukar ångra att jag hadnade så mycket på rean Barnen har mycket växa-i-kläder........
    haha! Skrattande
  • ÖNadja

Varför rear dom så olika från butik till butik?

I samma stad på två olika butiker kan vissa saker va på rea och på andra butiken på fullt pris. Visst om de är udda plagg kvar, men när det inte är det.

Tycker det är myyysche konstigt.. Obestämd

Jag har då handlat jätte mycket på rean i år och känner mej så duktig!  SkrattandeHar köpt mycket som går att använda i höst/vinter och även lite plagg till nästa år. Får hoppas att chansningen av storlek blir rätt.. Drömmer

• ÖNadja
    ja röstar på första eller sista, beroende på hur varmt ni har det. Drömmer

när våran son va drygt 2 hade han en shampoodle kostym, sååå himla snygg. (lite emil i lönneberga aktig.. Glad )
  • ÖNadja

Är det nån som vet när åhlens brukar börja sin rea efter jul, och när dom brukar köra halva reapriset?

• ÖNadja

Hallå i tråden!

Måste fråga, hur är Me and I i storlek? funderar på deras hängselbyxor. kläder i stl 74 sitter bra på dottern nu och kan fortfarande ha vissa 62/68. Vilken storlek ska man ta?, har förstått att dom är stora i storlek,

• ÖNadja
    Mamma och Mor skrev 2010-11-25 20:46:53 följande:
    Jag tycker att Me & i - kläderna är rätt relativt stora i storlek. I alla fall är de väldigt långsmala i modellen och passar bra på lite smalare barn. Nu har de kommit med några vidare modeller men även där tror jag nog att de är rätt så generösa i storlek.
    tror du på 62/68 eller 74/80?
  • ÖNadja
    star67 skrev 2010-12-22 12:43:05 följande:
    jag vet inte men hon är ganska liten snart 4år så inte så mycket tror jag.
    våran son är 3 år och strax under 100 cm lång och han har stl 104 i år. Förra året hade han 98 och till nästa år ska ja hamstra stl 110.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11