Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

liber skrev 2011-02-10 12:22:41 följande:
    Fick kupong från Lindex idag, halva priset på ett par trosor! Ursäkta språket, men vad fan är det för meningslös rabattSkrikandes Betyder det att vi får vänta en månad på nästa? Så länge vet jag inte om jag vill vänta med att köpa skaljackan, risk att den tar slut!?
    haha! ja! Jag tycker att de va så bra rabatt att ja ska till bilen imorrn 7 mil till stan å köpa mej ett par trosor, det är ju trots allt halva priset på ett par!! Flört
  • ÖNadja
    Buttelina skrev 2011-04-12 20:24:18 följande:
    jag har också varit med om flertalet lindexplagg som gått sönder, sömmar som släppt osv. 4 leggings gått sönder i rumpan.. hela sömmen släppte på det ena paret och i 3 andra par börjar sömmen luckras upp.. en bamse tröja släppte hela sömmen i armen osv.. när just nu är jag ganska lindex trött och har inte köpt nått de senaste månaderna
    När ja köpte äppeltröjan tror ja det var och hade tvättat den första gången så stank det när ja öppnade tvättmaskinen, jag vet inte vad det var, men hela tröjan stank typ kemikalier...
  • ÖNadja

nån som vet hur lindex har öppet på måndag?
    Ja tar också gärna emot en rabattkupong. Glad

• ÖNadja

Gäller 3 för 2 även på halva reapriset?  Nån som vet hur Lindex har öppet idag och imorgon?

• ÖNadja
    AnkiFalun skrev 2011-07-04 18:10:00 följande:
    Nån som har koll när det blir halva rea priset på Lindex? Nån som har koll vilket datum den börja förra året?
    När jag va in i lördags trodde hon att det skulle börja närsomhelst. Men visst brukar dom börja på dam?
  • ÖNadja

Kan man handla på rean på nätet, lämna tillbaka i butik och köpa om till nya rea priset?

• ÖNadja
    SOL10 skrev 2011-07-14 12:15:45 följande:
    Liite jobbigt.

haha. Ja, men en tanke bara då de va mycket på nätet ja skulle vilja ha. Brukar dom starta på nätet före butik? eller blir de bara 2f1 på nätet?
  • ÖNadja
    star67 skrev 2011-07-14 20:30:36 följande:
    Hur menar du men om de har ta 2 bt 1 på nätet och det är vanligt rea på butik varför ska man köpa om dem?? då dem blir dyrare.

Jag menar att ja hittat mycket på nätet som ja vill ha, men som antagligen är slut i butik. Men ja vill handla det till halva reapriset, därför tänkte jag att ja kanske kunde beställa på ord rea och sen gå å köpa om det i butik när det är 2f1 eller halva rean.

Skulle däremot nätet börja före butik skulle ja ju kunna ha lite is i magen och vänta ut det. Drömmer  
  • ÖNadja
    lillronya skrev 2011-07-19 20:26:08 följande:
    Ni brukar ha koll på saker och ting här så jag slänger in en fråga igen.
    Om det står på en kupong att den bara får användas en gång.
    Funkar det att kopiera och använda i två olika lindexbutiker på samma dag iaf då?
    Eller det är fusksäkert?

Jag har nån gång skrivit ut flera kuponger och använt i olika butiker utan problem
  • ÖNadja

Jag funderar på att köpa FIX täckbyxa i år till sonen, är det nån som har erfarenhet av dom jämfört med t.ex. POP, Helly Hansen, Reima osv.
    Vad är det för vattenpelare på dom? 

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11