Inlägg från: Loppan boppan |Visa alla inlägg
  • Loppan boppan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

älskarlivet81 skrev 2011-09-17 15:47:03 följande:
    Fast samtidigt fick fix uruselt på årets test, just p.g.a. vattentätheten, eller rättare sagt, avsaknad av vattentäthet..

Tja förra året fick ju didriksons overall som inte ens kan anses vattentät bäst i test. Är det barn som testat kläderna i testet? Förmodligen inte
  • Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-09-20 13:03:20 följande:
    Oj då, då är det ju svårt med vilken storlek man skulle ta. Dottern har stl 92/98, men då är det ju inte säkert att 98/104 räcker? Borde väl det iaf. De ska ju sitta rätt tight dock.

Stora storlekar
  • Loppan boppan
    winters skrev 2011-09-22 12:45:05 följande:
    De här kommer att bli riktiga favoriter här hemma, bäst att klicka hem två! Skrattande
    www.lindex.com/se/barn/nyinkommet/6654418/T-s...

Fy vilka trista färger (annars va trycket fint.)

Hade varik ok i lila/grön, grön/gul eller rosa/gul eller dyl

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    pp08 skrev 2011-09-23 10:52:55 följande:
    Vi har FIX överdrags/skalbyxor och de håller tätt Är glad att jag valde dessa när jag nu ser att många reklamerar POP skalbyxor.

Våra pop håller helt tätt Men vi har fodrade fix och dom är toppen oxå
  • Loppan boppan
    elvinsmamma01 skrev 2011-09-23 16:48:58 följande:
    Hejsan,. vet inte hur man kopierar  in bilder, tänkte höra om den rosarandiga monstertröjan, tycker ni man kan ha den till en kille på 2? För mig är det självklart ja, men undra bara vad ni tycker?
    SJÄLVKLART!
  • Loppan boppan
    Silverhaj76 skrev 2011-09-28 08:59:30 följande:
    Är det någon som vet nåt om de billiga FIX overaller på T? Som skickas från Shangai eller nåt? Är det nåt att öita på eller kan det vara stöldgods?

Har beställt därifrån. Tror fabriken ligger där... Vet inte om det är lagligt dock men dom har det nog inte fett heller så man kan ju överväga vad som är rätt egentligen
  • Loppan boppan

Är det bara jag som inte kör med underställ? Har ni det under dom vanliga kläderna då till tex dagis? Blir det inte väldigt varmt med dubbelt inne isf?

• Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-09-29 15:09:02 följande:
    Nej nej, istället för vanliga kläder. Och eftersom ull är ett naturligt funktionsmaterial så är det väldigt bra till att reglera kroppsvärmen. Fungerar alltså både ute och inne (ett tunt ullunderställ alltså).
    Då hade jag fått ha ett ställ för varje dag. Min dotter kommer inte ren hem från dagis direkt
    Xgirl83 skrev 2011-09-29 15:10:46 följande:
    Använder ull även eftersom bomull inte är så bra att ha närmast kroppen när det är kallt. För om det blir blött eller fuktigt (av t ex svett) så kyler det ner kroppen, vilket inte ull gör.

Det v et jag har 2 underställ i ull och ett funktions men dom har aldrig använts Och dottern har aldrig varit kall iaf. Olika barn kanske. Hur mkt man svettas och så
    älskarlivet81 skrev 2011-09-29 15:14:20 följande:
    Fast ull är ju otäckt och stickigt? Eller är inte ullunderkläder det? Kan t.ex. inte ha polotröja och så.
    Inte dagens faktiskt

• Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-09-29 15:20:11 följande:
    Fast ull torkar ju så snabbt, så man kan skölja upp på kvällen så är det torrt nästa morgon. Det är det absolut värt för mig.

Nä jag gillar barnkläder för mkt. Trist med samma kläder varje dag. Då finns det ju ingen anledning att köpa nått mer alls under vintern Cool

Skölja av? HaHa nä här behövs det tvättas isf och orka det varje kväll Drömmer  
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11