Inlägg från: Loppan boppan |Visa alla inlägg
  • Loppan boppan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2011-11-09 22:07:32 följande:
    Jag skiljer mig nog från mängden då för jag tycker det är mycket tuffa och fina finkläder till pojkar nu.

Det är ju det som är problemet.  Vart finns rosa tröjor med dinosaurer och bilar och motorcyklar på??
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    Odd Pixie skrev 2011-11-10 11:00:38 följande:
    I brist på annat, knåpade jag ihop en liten "finklädes"-outfit som passar finfint på både barn med snopp och snippa (med inspiration ifrån vad en del här skrivit). Så fint. Om man ändå hade barn..  

Tror inte många köper rosa eller puffärm till sina pojkar tyvärr. Trist att samhället är så upphakat på färg
  • Loppan boppan
    anette 81 skrev 2011-11-11 19:59:07 följande:
    Tyvärr missade jag kaxs auktionen. funderar på fix skidjackan som är nedsatt. hur är den i storlek?

Rymlig skulle jag säga
  • Loppan boppan

Jag betalar inte 300 spänn för en finklänning som används 1 gång på jul/nyår. Hutlöst isf köper jag beg på tradera

• Loppan boppan
    Gurkan skrev 2011-11-15 07:26:07 följande:
    jag förstår bara inte varför man måste klämma dit ett tryck på en motorcykel eller text där det står saker som bike club, sports academy och liknande. Tröjorna hade varit mycket finare utan

Eller om dom varit rosa eller lila
  • Loppan boppan
    Sians skrev 2011-11-16 15:12:38 följande:
    Idag kom mina kupongen. Det gamla vanliga. 30 % på valfritt, dam, barn och underklädes plagg

kod?
  • Loppan boppan
    tanucik skrev 2011-11-17 13:13:35 följande:
    FamilyGay- min dotter har haft en princessklänning fr lindex i över 1 år och den var hel. Hon lekte en hel del i den. Har även köpt princessklänningar från minisa och de har hållt väldigt bra. www.minisa.se/se/grp/prinsessklanningar.php  de är dock lite dyrare.
    Sen ang olika eller lika så föredrar jag likadana kläder, men fråga din äldsta dotter hur hon skulle vilja ha det.

det där ger mig kräkreflex helt ärligt.
  • Loppan boppan
    bomullshuve skrev 2011-11-18 19:47:01 följande:
    Tråden är för lång att läsa, så jag ställer en fråga här. Är det någon mer än jag som upplever att Lindex kan vara lite små i storlekarna. Framförallt har jag märkt det på de där bodysarna som det alltid är 3 för 2 på samt pyjamaser. Min unge har storlek 74 nu, men pyjamasarna känns lite små och storlek 80 passar bättre om man bara viker mudden i vristen en gång...

Tjejkläderna är små, minst 1 stl mindre än killarnas
  • Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 09:11:28 följande:
    Jag inser att jag behöver köpa någon overall till dottern. Är det någon som hunnit testa sin FIX eller Outwear-overall ännu och kan säga om de verkar bra och vattentäta? Kan få en FIX för 500:- med rabatter så det är ju helt ok, men är rädd att den är så dålig som testet visade. Den andra (som finns i grön eller röd) känns smidig men tivlar på om den verkligen är vattentät.

Vi va supernöjda med vår förra året iaf. Du kan altid inpregnera den extra
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11