Inlägg från: Loppan boppan |Visa alla inlägg
  • Loppan boppan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

violatricolor skrev 2011-10-31 18:04:51 följande:
    Imsel: Oj, konstigt, gör inte jag... Men jag är kass på teknik. I alla fall så Är det den vita overallen utan öron, en liten nalle på bröstet, inga ben. Artikelnr 6544992, pris 299 Så svårt att veta vad man behöver i mars... Har ju tänkt filtar och lammfäll och så också.
    Ett barn som sitter bara i vagn i åkpåse, varm,  behöver endast fleeceoverall. Funkar hela vintern. Det blir JÄTTEvarmt nere i vagnen.
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    star67 skrev 2011-11-02 13:25:53 följande:
    det är något som är negativ med lindex också är att dem brukar ha samma kläder några år alltså färger m.m. tex denna hade dem föra året och man vill inte köpa samma färge igen!!Obestämd www.lindex.com/se/barn/baby-50-86-cl/oeverdel...

Vad jag STÖR mig på är alla KORTärmade finklänningar. Hur fan tänker man mitt i höst/vintern liksom? SCHLÄP! Skrikandes
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-02 20:02:00 följande:
    Det gör väl inget? Bara att sätta på en kofta över? Min dotter har mängder av t-shirts och kortärmade klänningar även nu på hösten/vintern!

Sånt använder inte vi. Det ska vara årstidsanpassat tycker jag.

Kortärmat åker bort med solen och värmen  
  • Loppan boppan
    sarsparis skrev 2011-11-02 21:00:50 följande:
    Eller ha en enfärgad tröja under:) Även pop har kortärmade klänningar, tycker det är fint, för jag gillar koftor.

Jag gillar koftor men inte min dotter. Ser ni skillnaden?
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-03 08:21:31 följande:
    ok, för mig är årstidsanpassat att man kan ha kortärmat på vintern, men då med en tjockare tröja över.. Åker dina egna kortärmade bort med solen och värmen också?

Japp Min dotter äger inga koftor eller tröjor att ha över kortärmat.
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-03 16:56:39 följande:
    Oj då där ser man.. Ja, jag har aldrig förstått det där med att vissa kläder är säsongsbetonade, mer än kanske shorts och sandaler typ.. Både jag och min dotter hade kjol idag t.ex...

Kjol är fint men hur bekvämt är det under överdragsbyxor eller overall? Nä det går bort. Bekvämt är oxå viktigt
  • Loppan boppan
    älskarlivet81 skrev 2011-11-04 17:39:29 följande:
    Min dotter går inte på förskola. Äger ett par överdragsbyxor men har aldrig använt.. Kommer säkert ha det under overallen någon gång i vinter, hon kommer säkert överleva det också..

Vad har hon på sig ute nu då?
  • Loppan boppan
    Skytten75 skrev 2011-11-08 08:56:06 följande:
    Håller med dig. Kul att det är någon mer som tänker som mig!Glad

Kyss
  • Loppan boppan
    jopjos skrev 2011-11-08 19:32:24 följande:
    varför kommer det inga sms längre från kappahl :( förr kom det ett i veckan typ om rea och 25 % rabatter?

Fick ett idag
  • Loppan boppan
    imsel skrev 2011-11-09 13:41:38 följande:
    Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar Rynkar på näsan
    Ska en vit skjorta och en ful slips vara fit liksom?
    Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!  

Japp håller med. FUUULT va ordet. Glad jag har en flicka
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11