• Gurkan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2011-10-21 09:56:28 följande:

vad har ni för vantar på era barn nu? tycker dom tunna fingervantarna är för kalla

Jag har kört på fodrade regnvantar då det varit rätt blött här med men det är knappt de räcker till... 
  • Gurkan

Jag fick precis ett sms om att det är 20 % på allt i butik i helgen om man visar clubkort!
    Gäller till söndag 

• Gurkan
    violatricolor skrev 2011-10-31 18:04:51 följande:
    Imsel: Oj, konstigt, gör inte jag... Men jag är kass på teknik. I alla fall så Är det den vita overallen utan öron, en liten nalle på bröstet, inga ben. Artikelnr 6544992, pris 299 Så svårt att veta vad man behöver i mars... Har ju tänkt filtar och lammfäll och så också.
    Jag hittar inte vad du menar men förra året var min lilleman 8 månader kring jul och satt mest i vagnen. Vi hade en tjock fin vinteroverall som jag tror vi använde ett handfull gånger. Vi hade även en tunn vindfleeceoverall som användes desto mer trots minusgrader. Ett par tunna vantar (ovarellen gick att vika ner över händerna), en kofta, ett par raggsockar, en fuskpolo under och så en mössa som gick ner över kinderna och så satt han på ett härligt fårskinn och hade eventuellt en filt över benen men oftast bara fotsacken och det räckte ypperligt. Han var alltid lagom varm och vindfleeceoverallen var så mycket tunnare och smidigare för honom att röra sig i. 

• Gurkan

Sitter och tittar på långärmade t-shirts till sonen.
    Allt på pojkavdelningarna är murriga och tråkiga och på flickavdelningen finns lite fint men inte alls så mycket. Och vill man ha det färgglatt får man ge 200 spänn för en tröja och det vill jag inte! Här slits det rejält på kläder och jag tycker det är för mycket att lägga på en tröja

• Gurkan
    Tina83 skrev 2011-11-13 11:05:12 följande:
    De enda vettiga och fina tröjorna finns enligt mig på HM. De enfärgade för 59 kr ( eller 69 kr för de större storlekarna)  Håller bra dessutom
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?

• Gurkan
    star67 skrev 2011-11-14 16:26:26 följande:
    kommer lindex att ha dem här fina snart den där med mommin tryck är underbart dem här kostar mellan 79-129 kr men med rabatter blir dem billigare..
    jag förstår bara inte varför man måste klämma dit ett tryck på en motorcykel eller text där det står saker som bike club, sports academy och liknande. Tröjorna hade varit mycket finare utan
  • Gurkan
    Loppan boppan skrev 2011-11-15 07:56:16 följande:
    Eller om dom varit rosa eller lila
    Fram med mer rosa och lila och rött och orange som inte är klänning, har ryschpysch eller puffärm eller tryck med bilar och motorcyklar och sportsloggor på.
    Får börja sy min egen kollektion ;) 
  • Gurkan
    star67 skrev 2011-12-05 11:36:46 följande:
    ohhh jag är ireterad på våra lindex butiker i jönköping.

en vannina hade beställd en overall från online och när hon skulle prova den på sin dotter tappade en knapp.
    och hon skulle byta den1 men dem sa att dem får inte byta den eftersom hon har använd för mycket rabatt. hon hade använd 30% och en 25%.
    och hon hade en rabatt kupong som skulle använda, men sen såg hon att dem hade inte dragit rabatter på den nya vara och frågade varför!! dem sa att hon har använd rabatten redan!! men varför inte brätta innan köpet då??

när dem se att man vill byta något som är köpt på online bli sura och vägrar nästan göra det, men bara stl på samma vara går bra på en butik men dem andra går ofta till cheffen och frågar och man stannar på kassa jätte länge, och nu därför jag köper sällan från lindex butiker.

kanske ska man brätta det till kundtjänst då??
    jag beställde både overall och vinterjacka och knappade in en 30% och en 25% och trodde ju såklart att det den ena rabatten skulle dras på det ena plagget och den andra rabatten på den andre. Fick hem overallen och insåg att den var för stor och åkte in till vår Lindexbutik och skulle byta den. Då såg de att rabatterna hade gått på overallen båda två vilket hade gett mig ett väldigt bra pris. Men expediten i min butik bara skakade på huvudet och undrade vad shoponline hade för sig. Det blev lite krångligt för hon fick mata in först 30% rabatten och sen slå 25% som en rabatt i kronor på jackan eftersom det i deras system inte gick att kombinera rabatterna och slå 25% på jackan gav ju en lägre summa.

Det tog lite tid för henne att göra det och hela tiden muttrade hon om att shoponlinen gjort bort sig men gratulerade mig till mitt mycket bra köp. 
  • Gurkan

Någon som vet hur svårt det är att få lämna tillbaka (mot tillgodokvitto) på kappahl utan kvitto?
    Sonen fick en morgonrock i julklapp men han har redan en och självklart finns inte kvittot kvar :( 

• Gurkan

Jag fick välja en ny vara för samma pris eller mer. Hittade en vara för 50 kr mer men fick den ändå till samma pris, de var lite stressade och jag upptäckte det inte förrän jag kom hem då jag handlade mer. Tycker dock att årets rea var dålig på barnkläder både på kappahl, hm, lindex och cubus! Allt jag fann var en kortärmad... tom lindex tag 3 betala för 2 sortimentet var helt utplockat.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11