För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
vad har ni för vantar på era barn nu? tycker dom tunna fingervantarna är för kalla
vad har ni för vantar på era barn nu? tycker dom tunna fingervantarna är för kalla
Jag fick precis ett sms om att det är 20 % på allt i butik i helgen om man visar clubkort!
Gäller till söndag
Sitter och tittar på långärmade t-shirts till sonen.
Allt på pojkavdelningarna är murriga och tråkiga och på flickavdelningen finns lite fint men inte alls så mycket. Och vill man ha det färgglatt får man ge 200 spänn för en tröja och det vill jag inte! Här slits det rejält på kläder och jag tycker det är för mycket att lägga på en tröja
Någon som vet hur svårt det är att få lämna tillbaka (mot tillgodokvitto) på kappahl utan kvitto?
Sonen fick en morgonrock i julklapp men han har redan en och självklart finns inte kvittot kvar :(
Jag fick välja en ny vara för samma pris eller mer. Hittade en vara för 50 kr mer men fick den ändå till samma pris, de var lite stressade och jag upptäckte det inte förrän jag kom hem då jag handlade mer. Tycker dock att årets rea var dålig på barnkläder både på kappahl, hm, lindex och cubus! Allt jag fann var en kortärmad... tom lindex tag 3 betala för 2 sortimentet var helt utplockat.