Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ängeln83 skrev 2010-04-20 14:45:21 följande:
    Nu finns bilder i BT på sonen i jeansen från Kappahl
    Superfina dom måste jag nog köpa till min tjej :) är det dom som har ett hjärta broderat på fickorna?
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-04-20 14:47:12 följande:
    Ja det är det Dom är hur fina som helst.
    Stog och kollade på dom igår typiskt att man inte slog till nu när man såg hur fina dom är på {#lang_emotions_sealed}
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-04-20 14:51:00 följande:
    Typiskt, då får du bege dej till Kappahl igen
    Ja men jag kom ju precis från min shoppingrunda och är lat nu {#lang_emotions_tongue_out} får hoppas dom finns kvar imorgon med.
  • Rocktroll
    Snorky skrev 2010-04-20 17:01:08 följande:
    jag har fått 3 olika utskick från kappahl den senaste veckan. I fredags kom ett med 25% på ett köp 24-25/4, igår ett med två kuponger på 25% på valfri vara och idag kom en med tre kuponger på 25% (två på barnplagg och en på dam/herrplagg).
    jag har inte fått en enda {#lang_emotions_surprised}
  • Rocktroll

Vid eftertanke har jag nog inte fått kuponger från kappahl på en evighet utan endast sms någon gång. Min man är dessutom klubbmedlem också och samma sak för honom. Ska ringa och klaga imorgon jag vill ju shoppa {#lang_emotions_sealed}

• Rocktroll

Jag har frågat kappahl nu varför jag aldrig får utskick i posten och denna månaden har jag inte fått någon barnrabatt alls...deras svar var att utskicken är slumpmässiga och det är därför vissa inte får alls medan andra får tex 3 st på eb gång :O helt sjukt i mitt tycke! ville ju rabattshoppa.

• Rocktroll
    Line80 skrev 2010-04-21 14:01:19 följande:
    vet inte om jag ska tro på den.. jag får ju kuponger jämt och hur ofta som helst.. menar dom att det är en slump??för du har väl fått rabatter innan från dom?
    ja enligt hon jag prata med slumpar dom ut rabatterna :O innan har jag fått sms och mail rabatter men inte ens det den här månaden och enligt kundtjänst hade dom mina uppgifter så borde ha fått något...men icke.
  • Rocktroll
    HemmaHosSofi skrev 2010-04-22 16:36:40 följande:
    Jag fick sms från kappahl idag om 25% på ett köp 23-24, så det får du säkert också.
    Ja jag fick äntligen det idag med :)
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-26 17:53:44 följande:
    låter bra!Skulle ju inte shopa mera, och det har jag inte gjort... inte kläder ivarjefall men jag har köpt en antik växa säng till vår dotter idag Min man är just nu iväg och hämtar hem den. Den var så himla fin. Nu ska jag iväg i morgon o köpa vit färg o måla den. Funderar på om jag ska måla en prinsesskrona eller någon ord på huvudgaveln som är 125cm hög.
    Här ska också målas växasäng imorgon {#lang_emotions_sealed} funderar också på något till huvudgaveln men vet inte vad.
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-26 18:08:57 följande:
    Nej det är så svårt... ena stunden är jag inne på konturerna på en prinsesskrona medan sen funderar jag på "Sov gott min skatt" eller något sånt men då tyckte mamma att det lät som en sista häslning... iiii och så vill vi ju verkligen inte att någon ska uppfatta de.
    Haha nä det kanske inte är så lyckat. Jag funderar på att skriva typ Gullunge, Sötnos eller liknande.

Är förresten grinig över att bamseklänningen inte kan flytta hem hit, setet var ju gigantiskt {#lang_emotions_surprised}
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11