Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jippi nu är overall fixad Tyst köpte en röd i 86. Nu blev mannen nöjd med iom att jag har tjatat hål i huvudet på honom att jag vill köpa en Molo men jag tyckte faktiskt att denna duger, och priset kan han ju inte klaga på Tyst

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll
    BeautifulPink skrev 2010-08-13 18:56:11 följande:
    Jag shoppar mer än gärna på Lindex. Man kan hitta mycket bra fynd där. = ) Min son är 81 cm lång så nu får vi nog gå upp en storlek till honom i både tröjor och byxor. Det ser jag fram emot. Finns så häftiga motiv på tröjorna på pojkavdelningen, är riktigt trött på bebismotiven bland bebiskläderna. Jag tycker att min son är för stor för sånt - han är 15 månader. Vill ha lite häftigare. Så längtar tills jag kan frossa bland pojkkläderna!
    Förstår dig Glad min tjej som är lika gammal känns för stor för gulliga babykläder. Och jag shoppar ändå mer på pojkavdelningen än på flick Tyst
  • Rocktroll
    BeautifulPink skrev 2010-08-13 19:06:00 följande:
    Har gått och smygkikat på pojkavdelningen för stora barn och bara dreglar över alla tröjorna. Men inte kan väl 86 på pojkavdelningen (stora barn) vara alldeles för stort för en kille på 81 cm? Han är smal om magen så han har 74 i byxor fortfarande just för att han tappar dem (fyller inte ut dem i midjan/höfterna) men tycker mig ana att även dem byxorna börjar bli för korta i benen. Men byxor har jag inte problem med att köpa på bebisavdelningen - det är ju inte riktigt samma grej. För stora barn finns det massa häftiga maskiner, verktyg med ansikten och coola och häftiga färgexplosioner. Helt i min smak! Häftiga färger och motiv ska det vara. Inte gulliga björna i bebisblått liksom...
    Nej då köp 86 du det har jag precis börjat göra och min tjej är ca 78 cm lång. Men lindex 86 är inte lika stora som tex kappahls...tycker jag iaf. Byxor från lindex har min lilla haft i 86 någon månad nu.
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-08-13 20:03:43 följande:
    ... fast tjej kläderna är ju mindre i modellerna på Lindex...
    Ja men jag köper från både kill och tjej. Kill är ju betydligt bredare åtminstone.
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-08-14 23:51:20 följande:
    men du... jag tyckte du skrev att hans fötter var 200 mm och skorna 210-213 mm?
    Det kan väl inte stämma om det är str 22...  blev lite förvirrad, du skriver också att foten är 13 cm...
    Det reagera jag också på Förvånad
  • Rocktroll
    Ruso skrev 2010-08-19 10:33:56 följande:
    I tisdag stod det på min order att den fraktades till Lindex butik, det står fortfarande....

Jag la ordren 11 augusti och det gick inte att ändra efter 5 minuer. Pratade med kundtjäns och de sa det var för att den hade börjat behandlas direkt... ??? Och varför tar det då så lång tid?

ordern som jag la två dagar senare har packas i ett par dagar nu... konstigt, tar det så lång tid och packa en overall coh en jacka?

Ja, ja, inom 7 arbetsdagar är ju maxtid, så första paketet är väl klar att hämtas i morgon då, och överallern på tisdag...
    På min sida står det "fraktas till ombud" för 6 dagar sedan. Borde jag inte fått den nu? Förvånad
  • Rocktroll
    Tullemi skrev 2010-08-19 15:19:07 följande:
    Vad fin overallen är på och vilken snuttig liten (inte så glad) tjej
    Haha ja hon var lite trött och när jag börja kånka på henne overallen kom surmunnen fram Tungan ute den är jättefin på och väldigt mjuk inte alls stel Glad
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11