Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2010-08-19 15:31:39 följande:
    Jag är i valet och kvalet om jag ska köpa overall till dottern eftersom vi reser bort 2 månader i vinter (mitten på dec - till mitten på feb) men denna overall blir ju inte så dyr med 30%-kupong...
    Hur hade ni andra gjort om så pass lång tid av vintern faller bort. Vi bor i GBG så det är ju inte alltid overall-väder heller.
    Det är ju nästan hela vintern där Förvånad bor själv i borås så vet ju hur vädret är. I mars så lär man ändå ha fodrat regnställ.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll
    Wizz skrev 2010-08-20 23:22:42 följande:

Är Lindex tjocka fleecoveraller stora i storlekarna? Har en tjej som är 66 lång nu och velar om jag ska köpa en 68 eller 74 åt henne, hon är 8½ månad. Köpte en vinterjacka på H&M åt henne i 74 och den drunknade hon i nu så den måste jag byta. 

Är så svårt med stolekar! Vilken skulle ni köpt?

H&m vinterjackor är visserligen gigantiska. Dottern har en i storlek 80 som hon säkert kan ha denna vintern när hon är 1 ½-2 år Förvånad jag tror en 74 på fleeceoverall blir bra med kanske lite uppvik i början.
  • Rocktroll
    maggan75 skrev 2010-08-28 18:49:09 följande:
    Åhh vad coola
    Visst är dom Glad ska flytta hit så fort dom kommer ut i butik.
  • Rocktroll
    Enensammamma skrev 2010-08-28 23:41:59 följande:
    Dom vill jag oxå ha. Synd bara att dom inte är anpassade till barn.

dvs tajta, svåra att röra sig i och ingen plats för blöjan Skrikandes
    Jag vet sånt är idiotiskt men jag har en väldigt smal tjej så hoppas att hon ska få på sig dom Glad
  • Rocktroll
    Xgirl83 skrev 2010-09-07 15:40:51 följande:
    Kommer i posten och på mail varje månad. Kontakta Lindex kundtjänst för om du är medlem så ska du ju få det. Men de verkar ha en hel del brister i sitt system...
    Jag har nog fått varken på mail eller post på säkert ett halvår :( brukar ta kuponger härifrån när alla är så gulliga att länka.
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-10-04 19:43:58 följande:
    Idag köpte jag jeans tunikan till dottern, såå underbart fin, hade hoppats på leggings med samma motiv som i luvan men det fanns inga.
    Den funderar jag på att köpa till min tjej Glad visst var det du som sa att haremjeansen krypt? tänkte köpa dom men hur mycket krymper dom? Hon har annars 86 så borde jag köpa 92?
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-10-04 21:08:50 följande:
    Åh, den är så fin Har egentligen köp stopp till dottern men denna kunde jag inte motstå.

Mja, jag tyckte det när han hade på sej dom igår, men idag var dom lagom igen, tror han hade dragit upp dom lite långt i midjan så jag upplevde den som dom krympt. Fast jag hade nog ändå kunnat gå upp i storlek, dom känns ganska så korta i benen.
    Haha synvilla Tungan ute ska nog testa båda storlekarna på tjejen för hon växer ändå som ogräs nu Tyst
  • Rocktroll
    Xgirl83 skrev 2010-10-06 20:48:28 följande:
    Nej det kostar inget. Är du medlem men får inte kuponger, menar du?
    Jag får aldrig kuponger även om jag är medlem. Brukar ta av dom som läggs upp här.
  • Rocktroll
    Xgirl83 skrev 2010-10-07 10:05:24 följande:
    Nej Lindex verkar ha riktigt konstigt system för sina rabatter, och en hel del problem med det. Hör med kundtjänst kanske?
    Jag har ringt dom innan och då säger dom att dom inte kan styra det utan det slumpas. Samma sak med kappahl..medlem men har aldrig fått en rabattkupong. Så jag tycker det är super att folk lägger upp i denna tråden Hjärta
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11