Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2011-11-19 09:11:28 följande:
    Jag inser att jag behöver köpa någon overall till dottern. Är det någon som hunnit testa sin FIX eller Outwear-overall ännu och kan säga om de verkar bra och vattentäta? Kan få en FIX för 500:- med rabatter så det är ju helt ok, men är rädd att den är så dålig som testet visade. Den andra (som finns i grön eller röd) känns smidig men tivlar på om den verkligen är vattentät.
    vilken mer rabatt har du förutom 30%?
  • anette 81

någon som har en 50kt rabatt som jag kan få skickad?

• anette 81
    Xgirl83 skrev 2011-11-19 19:37:29 följande:
    Ok, låter ju bra. Men till i år hade de ju tydligen bytt material i yttertyget. Och förra året fick overallen ok betyg i testet, men inte i år. Det är därför jag är tveksam. Vill helst inte hålla på och impregnera för mycket, får för mig att de inte andas lika bra då?
    undrar oxå
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2011-11-20 07:58:12 följande:
    Gick tyvär inte att skicka.

Man var tydligen tvungen att skicka till fem adresser på en och samma gång. Jag har redan skickat till två och trodde att jag kunde gå in och skicka till tre till men det gick tydligen inte.

Jag väntar paket från lindex nu så snart kommer jag få fem nya rabatter, jag skickar till dig då    
    har du provat fix overallen i år?
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2011-11-20 08:41:04 följande:

Nej inte än. Den hänger så fint i garderoben och väntar
    Funderar du på att köpa en? 

men verkar som m det är sämre material i år.
    Har du lust o mäta innerbenslängden o armlängden på overallen i 116 novali skulle ha 
  • anette 81

ingen annan som har lust o skicka en 50:-till mig ?

• anette 81
    Fenomen a skrev 2011-12-10 11:36:42 följande:
    använde 25% på rea, blev en riktigt billig extraoverall 299 på rea - 25% köpte även t3bet2 och 25% på det
    synd det inte fanns stora storlekar
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11