Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nja var bara den röda kappahls jackan som var fin o jag är trött på rött, vill ha någon annan färg

• anette 81

Vet inte heller vilken skaljacka jag ska köpa, gillar inte kaxs, fix eller pops

• anette 81
    winters skrev 2012-01-30 17:09:30 följande:
    Åhléns kanske, eller Didriksons, har dock inte sett de i vår, men det är ju bra kläder iaf! Vi har en turkos FIX från förra året samt en petrol PoP från i höstas att plockas fram nu till våren, är mycket nöjd för jag är inte imponerad än så länge av årets färger, dock måste nog en turkos från PoP köpas till hösten sedan när de kommer...
    får kika på dom.
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2012-02-03 16:06:04 följande:
    Tycker alla att Fix skaljackan är ful?
    Jag tittade på den idag och tyckte om den så nu ska jag beställa den på nätet
    tycker inte den är ful, men tyckte det kunde varit roliga färger. vilken storlek beställer du åt N?
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2012-02-03 20:30:02 följande:
    Den mörkrosa tycker jag är fin färg
    116 har hon men jag får se sen om det blir 110 el 116 i byxorna. Dom måste hon nog prova i butik. 
    men du tar 116 i jackan? hur lång är hon nu?
  • anette 81
    Lycka 1 skrev 2012-02-03 21:14:23 följande:
    I höstas hade min dotter en skaljacka från Fix och en från Pop. Båda i samma storlek.
    Wilma hade 110 i pop jackan i höstas. så iså fall hade jag tänkt köpa en i 116. men då blir nog 116 i fix jackan fôrstor el?
  • anette 81

Nu har kappahls skaljackor från kaxs kommer in på hemsidan

• anette 81
    Tessie2022 skrev 2012-02-04 16:35:10 följande:

Varför skulle 116 bli för stor för Wilma? Har hon inte växt något under vintern? Menar annars om 110 passade i höstas så borde ju 116 passa nu till våren i pop skaljacka och om de nu är likvärdiga i storlek så borde ju således 116 passa i fixjackan oxå ?

Fix jag jag gillat tidigare men inte haft på några år och Kax har jag aldrig haft så jag kan inte rekommendera vilken som är bäst .. Här gick jag helt enkelt på att jag tyckte Fix jackan var snyggare plus att jag redan har ett par byxor till . Tror faktiskt de är ganska likvärdiga varandra så gå du på utseendet !  
    Jag får beställa o prova hemma o se vilken storlek som är bäst. Vet inte riktigt om jag fastnade för fixjackan
  • anette 81
    lottizm skrev 2012-02-04 19:31:33 följande:
    min son tyckte bäst om Kaxs-jackan med de gula detaljerna, jag håller nog med om att den ser lite roligare ut än fix-jackan.

går Kappahls kuponger att använda på nätet nu mer? 
    kappahl online kod gick ut den 23 jan. hade tänkt ha jackan som regnjacka som man kan ha med pops jackor men kaxs har bara 5000 i vattenpelare
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11