• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Fredriks Mamma

Jag fick oxå på HELA beställningen. Men tror den har utgått... verkar så!

Jag hade tvådelat ProXtec till min son förra året. Han var då 1,5 och inte så rörlig, ute så mkt som ni kanske förstår. Men jag var mkt nöjd!
    Till våren köpte jag deras skalset, och det är jag oxå nöjd med, men där slits reflexerna. Har använt det även nu i höst. Men annars bra. Bra i storlek.

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2010-09-18 11:57:15 följande:
    här provar vi name it s overall i år
    Jag var supernöjd med dotterns name it overall "storm" förra året.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • anette 81
    Wilmis07 skrev 2010-09-18 17:52:40 följande:
    Jag var supernöjd med dotterns name it overall "storm" förra året.
    nu skrev jag nu fel, är inte nameit overallen vi har köpt utan coops friends overallen
  • star67

vi hade idag 100 kr rabatt vid köp av 500 kr på hm butik men jag hittade inte allt jag behöver vet inte om jag ska beställa eller väntar kanske de får in i butiken också!!

• OsynligtSmåkryp

Hur funkar den här koden för 100:- rabatt vid köp för 400
    Räknas Ta 3 betala för2 som erbjudande?

Jag har en del saker i min shoppingkorg och när jag loggar in så får jag bara 50:- rabatt för min kod, det stämmer ju inte med något ju! :-O
    Första rabatten ska ju vara 100:-, 50:- står inte ens med som alternativ på min kupong...

Funkar det inte får jag väl handla i butik på tisdag då, men jag var ju shoppingsugen nuuu.

• Xgirl83
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-18 20:09:23 följande:
    Hur funkar den här koden för 100:- rabatt vid köp för 400
    Räknas Ta 3 betala för2 som erbjudande?

Jag har en del saker i min shoppingkorg och när jag loggar in så får jag bara 50:- rabatt för min kod, det stämmer ju inte med något ju! :-O
    Första rabatten ska ju vara 100:-, 50:- står inte ens med som alternativ på min kupong...

Funkar det inte får jag väl handla i butik på tisdag då, men jag var ju shoppingsugen nuuu.
    Jag fattar visserligen inte varför du får 50:- i rabatt bara, konstig summa. Men när jag la min beställning så räknade den inte med det jag köpte av T3B2 i köpsumman. Därför lönade det sig i slutändan för mig att bara köpa TVÅ plagg från T3B2 (trots att det tredje plagget skulle ha varit gratis) för då kom jag upp i 600:- som gav 150:- rabatt. Så nej det verkar inte fungera på T3B2, men jag tror inte det är lika petigt när man handlar i butik.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Snorky
    Xgirl83 skrev 2010-09-18 21:53:03 följande:
    Jag fattar visserligen inte varför du får 50:- i rabatt bara, konstig summa. Men när jag la min beställning så räknade den inte med det jag köpte av T3B2 i köpsumman. Därför lönade det sig i slutändan för mig att bara köpa TVÅ plagg från T3B2 (trots att det tredje plagget skulle ha varit gratis) för då kom jag upp i 600:- som gav 150:- rabatt. Så nej det verkar inte fungera på T3B2, men jag tror inte det är lika petigt när man handlar i butik.
    Stämmer, i butik så funkar det att handla t3b2 med kupongen gjorde det igår!
    ♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
  • Xgirl83

Griffelfot: Håller med dig, jättesöt unge du har!!

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • OsynligtSmåkryp
    Xgirl83 skrev 2010-09-18 21:53:03 följande:
    Ahh, jag får testa att handla i butik då och hoppas att det jag vill ha finns kvar!

Jag fattar inte heller den konstiga summan, det står ju iallafall på kupongen att jag får 100:- rabatt vid 400:-, så det är knasigt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11