Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2012-08-27 20:57:04 följande:
    var fanns testet?

i vi föräldrar, tidningen
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters

1-10 är ändå jämnbra, men med lite olika fördelar, och som sagt alla de hade över 10 000 i vattenpelare, de på plats 11-13 skulle inte jag köpte iaf. Omdömet Kax fick i år var "Mycket bra vattentäthet, mjuk och följsam, men mindre tålig" och mjukast som extrabetyg. PoPs fick "Mycket bra vattentäthet och rivstarkt tyg, men mindre slitagetålig", FIX fick "Mycket bra vattentäthet och slitagetåligt tyg, men mindre följsam" och extrabetyget Prisvärd.

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters

inte sett tröjorna i butik, tycker oxå att den blå ser superfin ut! på min dator ser det ut som att den gröna har blåturkosa kantband och den blå har ljusturkosa, men är osäker på vilka byxor som matchar... den blå tänker jag är jättesnygg till jeans iaf!

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters
    Xgirl83 skrev 2012-09-03 17:58:44 följande:
    Jag såg den blåa i butik idag, och gissar på att det var den du syftade på. För jag håller med dig om att den var verkligen inte fin! Inte blå så som det såg ut på min dator, utan grå typ. Och själva bilarna var neonrosa. Jag hämtade ut paketet med den gröna idag, och den såg också helt olik ut mot i datorn (iaf min dator). Den såg ganska blekgrön ut på bilderna, men är väldigt stark grön i själva verket. Men den blir okej, jag gillar färgglada kläder.
    på min dator stämde färgerna med verkligheten, men däremot tyckte jag att den blå sprack i trycket och färgen bara den hängde på galgen, sånt är inte så fint tycker jag, det gjorde inte den gröna
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters
    Mosen08 skrev 2012-09-13 09:32:09 följande:

Kan inte få fram koden, har du lust att skriva dem istället?

25%

på valfritt damplagg 

Internetkod: SELC12361

Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras

med andra erbjudanden eller användas mer än en gång

per medlem.

25%

på valfritt underklädesplagg

Internetkod: SELC12362

Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras

med andra erbjudanden eller användas mer än en gång

per medlem.

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters
    AochJsMamma skrev 2012-09-13 14:36:43 följande:
    Jag köpte idag en Kaxs skaloverall till yngsta sonen, de hade erbjudande på dem i "min" butik så jag slog till. Aldrig haft kappahls Kaxs ytterkläder förr då vi alltid kör med POP eller Isbjörn annars. Såg nu att den bara har 5000 i vattenpelare, räcker det tro? Står ju vattentät men är ju trots allt hälften av POPs vattenpelare.. Gillade dock att den var slitstark i rumpan, o så var den ju fin också så den stannar, mennyfiken om nån här haft en o om ni isf var nöjda?
    vi hade en sån när Oscar var 1-2 år, var toppen, han var aldrig blöt eller svettig! och tack vare extra förstärkningen blev den sällan smutsig heller, skulle inte tveka att köpa igen!
    Oscar 091001 ♥ BF121120
  • winters

det var ju en värdecheck på 50 kr som gick ut i söndags, kommer nog nya kuponger i mitten av månaden isf. ibland är det ju lite mindre kuponger i början av säsonger, oj vad vi är sugna på vår och vårkläder nu! Skrattande

kappahl har medlemsdagar i dag o i morgon m 25 % på ett köp! 

Oscar 091001 ♥ Elin 121118
  • winters
    star67 skrev 2013-03-02 12:29:42 följande:

tack för tipset, men det fanns inte 110 eller 116 i min stan verkar röd eller rosa, jag tog bara jacka men där fanns inget byxor kvar hellre!

det finns ju cerise byxor i 116 på webben om det var det du var ute efter, halva där med på barnytterplagg!

http://www.kappahl.se/article/skidbyxor
  • winters

Tycker oxå att det är käckt m overall o jacka som komplement.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11