För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
i vi föräldrar, tidningen
1-10 är ändå jämnbra, men med lite olika fördelar, och som sagt alla de hade över 10 000 i vattenpelare, de på plats 11-13 skulle inte jag köpte iaf. Omdömet Kax fick i år var "Mycket bra vattentäthet, mjuk och följsam, men mindre tålig" och mjukast som extrabetyg. PoPs fick "Mycket bra vattentäthet och rivstarkt tyg, men mindre slitagetålig", FIX fick "Mycket bra vattentäthet och slitagetåligt tyg, men mindre följsam" och extrabetyget Prisvärd.
inte sett tröjorna i butik, tycker oxå att den blå ser superfin ut! på min dator ser det ut som att den gröna har blåturkosa kantband och den blå har ljusturkosa, men är osäker på vilka byxor som matchar... den blå tänker jag är jättesnygg till jeans iaf!
jättefin mössa på kappahl, den andra sidan är bredrandig á la Molos regnbågsränder!
http://kappahl.se/article/mossa_371856
25%
på valfritt damplagg
Internetkod: SELC12361
Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras
med andra erbjudanden eller användas mer än en gång
per medlem.
25%
på valfritt underklädesplagg
Internetkod: SELC12362
Gäller t.o.m. 19/9 -12 på ord. pris mot denna kupong och när du använder ditt Lindex Club-kort. Får ej kombineras
med andra erbjudanden eller användas mer än en gång
per medlem.
det var ju en värdecheck på 50 kr som gick ut i söndags, kommer nog nya kuponger i mitten av månaden isf. ibland är det ju lite mindre kuponger i början av säsonger, oj vad vi är sugna på vår och vårkläder nu!
kappahl har medlemsdagar i dag o i morgon m 25 % på ett köp!
barnytterkläder halva reapriset på kappahl nu!
Tycker oxå att det är käckt m overall o jacka som komplement.