Inlägg från: winters |Visa alla inlägg
  • winters

Jag fick en inbjudan till VIP-kväll på min Lindex-butik (Kungsbacka) på torsdag. 25 % på ett helt köp! :) Ska alla Lindex-butiker ha det?

Oscar 091001
  • winters
    h80 skrev 2010-03-12 07:29:09 följande:
    åh, vill också. Typiskt att man inte bor kvar i kungsbacka längre :( kanske ska skicka mamma. Fíck du det på sms? Vad stod det?
    Fick en lapp när jag handlade i går. De hade skrivit datum, tid och butik för hand, så därför tänkte jag att det skulle vara fler butiker som har det.
    Oscar 091001
  • winters
    Lycka 1 skrev 2010-03-17 10:59:53 följande:
    Jag fick också dom kupongerna idag. Någon som vet om man kan använda båda koderna samtidigt i webshoppen?På två olika plagg alltså.Vill ju inte behöva göra två beställningar och betala frakten två gånger.
    Det funkar fint, och dessutom är det 10 % extra rabatt på hela ordern nu, extra bra! :)
    Oscar 091001
  • winters
    Therese1981 skrev 2010-03-19 15:26:21 följande:
    Hur använder man 30% på nätet det funkar inte för mig!!!!!!!!!!!
    Du skriver i koderna i rutan för internet- och auktionskoder och klickar på Registrera. Du måste ha kopplat ditt Club-kort till din profil för att kunna använda det.

Sedan får du 10 % extra på hela orderbeloppet.
    Oscar 091001
  • winters
    Glittrax skrev 2010-03-19 18:00:03 följande:
    Jag fick 10 % efter att de två 30 % rabbatkupongerna dragits...
    Ja precis, det är 10 % extra på hela ordern på det beloppet som egentligen skulle ha betalats efter att alla andra "vanliga" rabatter har dragits. Och kupongerna den här gången går att använda igen på webben, så det måste nog bli en till shoppingrunda när nya kläder har kommit in innan kupongerna går ut, så synd! :)
    Oscar 091001
  • winters

Jeansbyxorna/shortsen köpte jag på H&M i förra veckan i Göteborg.

Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2010-03-21 18:43:39 följande:
    är den så fin som på bild???
    Jag tycker de är fina, mjuk kvalitet. Har även köpt de beiga och mörkgråa. Sedan blev det även ett par blå/vitsmalrandiga byxor i sval kvalitet och ett par jeansshorts. Och ett gäng pikétröjor! :)
    Oscar 091001
  • winters
    star67 skrev 2010-03-22 21:06:37 följande:
    ja de är fina jag köpte idag en och det var sista som var kvar i min butik och det var tur att det var 80 och den passade bra tycker jag. jag var sugen att köpa de beiga också men jag tyckte att de räcker nu han har två shorthänglse en i jeans och en såna tunna tygg. men man vet inte om jag åker igen kanske jag köper den ocksåja Pikétröja behöver jag med men jag bara kollade på lindex och det var bara en från fix röd, jag ville ha vit eller en annan färge. men nu såg jag att hm har fina Pikétröja kanske blir en sån vit eller turkos. vilken färge köpte du?? vilken är finare?? 
    Hihihi, jag räknade till 15 pikétröjor i olika storlekar i dag! :) Har turkos, orange, marin, lime från H&M. Flerfärgad från H&M. Vit med Tiger från H&M. Marin/vitrandig, grön/vitrandig och turkos/vitrandig från H&M. Grön från POP. Och fem stycken randiga från Alfons Åberg. Och just det ja, den röda från FIX på väg från e-handeln! :)
    Oscar 091001
  • winters
    maadicken skrev 2010-03-24 17:32:25 följande:
    tack för svar om regnkläder   får bli en tur till coop och kika där oxå då. för kan jag få abeco till samma pris så väljer jag nog det. var det bara erbjudande denna veckan? magsjukan kom på besök här i natt, så vi får väl se om jag hinner dit...
    Jag köpte ett Abeko i veckan på Coop för halva priset och sedan hade jag 10 % på ett köp, så det blev 135 kr, i två olika blå färger, blir nog bra tror jag!
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11