Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mamma och Mor skrev 2011-03-18 19:55:12 följande:

Fick tag i ett par "stuprörs-hänglsejeans" som Lindex sålde för något år sedan. Shit vad små i storlek de är!

Dottern, en smalis på ca 103 cm, har storlek 116 på hängslejeansen och de är bara aningen för långa..

De med ett hjärta på bröstet och rutigt foder nertill?
    De hade vi och de var sååå fina!
    Ja pyttesmå!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    Mamma och Mor skrev 2011-03-18 20:20:26 följande:
    Japp, precis de byxorna :)  Verkligen jättefina och dottern hade ett par i 98 och när jag såg ett par helt oanvända på Tradera så slog jag till och fick dem riktigt billigt också *nöjd*
    Förstår att du är nöjd.
    Det är jättelängesen vi hade de men dottern saknar de fortfarande.
  • lillronya
    Sarah84 skrev 2011-03-18 20:35:57 följande:
    De verkar ha vart väldigt populära. De kommer inte komma in igen då?
    JA det verkar så. Det fanns inga alls kvar där jag var.
    Inte vad det verkade som iaf.
  • lillronya
    star67 skrev 2011-03-18 20:45:21 följande:
    japp de var slut på min butik också de hade kvar minst 116, men jag såg på andra butik har köpt 92 men är lite för stor ska byta imorgon på andra butik jag såg 86 föra vecka men årkade inte byta hoppas att den är kvar för att 92n är stor han kan inte ha den i år kanske nästa år passar. o synd om jag lämnar tillbaka, jag fick betala 180 kr för den.
    Där jag var fanns inte några alls så jag har inte sett de irl än.
    Hoppas du får tag i rätt stl nu då.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-03-18 21:03:07 följande:
    Lillronya vilka byxor är det  från Kappahl ??
    Hängslejeans med en "snusnäsduk" i bakfickan.
    Finns på hemsidan och ser väldigt coola ut.
    Finns i bt med.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-18 21:32:54 följande:
    ska jag kolla på vårt kappahl med? blir ju lite i frakt men vill man ha så vill man
    JA det hade varit gulligt.
    De är värda lite frakt.
    Tror vi ska slå till med 110, faktiskt.
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-18 21:49:22 följande:
    har nog ingen möjlighet att ta mig in imorgon men i övermorgon så jag ringer dit imorgon och hör.. och har dom så lägger jag undan

Ingen brådska, men tack så mycket.

• lillronya

Börjar bli en aning desperat här.

Om det är någon som får tag i ett par av de fina hängslebyxorna från kappahl här ovan i stl 110 så får någon gärna köpa åt mej.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11