Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Buttelina skrev 2011-03-20 21:56:11 följande:
    glömde meddela juu. de var slut på det kappahl här vid oss.. kan kolla på andra kappahl i stan imorgon
    Ingen fara!
    Men misstänkte det efetrsom jag inte hörde nåt.
    Ja du får gärna kolla.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2011-03-20 22:43:00 följande:
    skulle jag springa på ett par när sjukstugan är över så köper jag ett par åt dig, lovar!
    Tack!

Slutar väl med att jag står här med 5 par sen.
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2011-03-20 22:48:18 följande:
    nää skulle jag hitta ett par o köper dem och det visar sig att du redan fått tag på ett par så lämnar jag bara tillbaks dom, inga problem alls. Ska bara bli frisk förts, men bra sugen på att lämna sjukstugan nu så snaaaart så..
    Vad bra!
    Förstår känslan.
    Vi har magsjuka här...
  • lillronya
    pp08 skrev 2011-03-23 09:45:44 följande:
    Jag letar efter ett par regnbyxor (gallon eller jättevattentäta) som har avtagbar foder till ett bra pris. Tänkte nu snart som övergång efter overallen. Nu får de overallen OCH galonbyxor på sig på dagis. Dessutom klär de dottern med fleecekläder under. Nu är hon iofs bara 21mån men ibland tycker jag att det är lite väl bylsigt. Om jag köper byxor med fast foder kommer vi kanske bara använda de en för kort tid.

Några tips?
    Vi använder fix skalbyxor med fleecebyxor under nu.
    Funkar superbra.
    Fleecebyxorna har jag köpt på HM.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-03-23 14:49:05 följande:
    Lillronya  har du fått tag på hängslebyxorna ???    Kollade på mitt kapahl och det hängde 1 par i 110 kvar
    Nä det har jag inte.
  • lillronya
    maggan75 skrev 2011-03-23 14:56:29 följande:
    Ska ner tillstan nu igen ....ska jag köpa dem ???
    Det får du jättegärna göra!
    KAn dock inte föra över pengar till dej förrän på fredag.
    Men om det är ok så gärna!
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-23 21:54:33 följande:
    här var dom slut på andra kappahl med populära dom där!!
    Maggan75 fick tag i ett par till mej.
    Så himlans gulligt!
    Och tur för mej.
  • lillronya
    Malo skrev 2011-03-24 10:26:39 följande:
    Ja det var erbjudande på vissa jackor i vår butik också!
    Låter bra det!
    Då kan man ju undra hur länge erbjudandet varar.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11