• star67

jag lånade min kosins lindex kort och köpte ett par leggings till mig som var för 299 och fick den för 100kr, men kassoriska glömde och dra kortet så nu jag tänkte passa på och beställa något på nätet men det står att man måste ha personnummer också.

finns någon sida som man kan hämta personnummer??  jag kan året och kanske jag kan chansa med 4 sista också men inte säkert på månad och dag.

• star67
    Squirrel Nutkin skrev 2010-06-27 20:09:02 följande:
    Om du har konto på ratsit.se så kan du få fram en persons fyra sista siffror.
    yes nu jag har hittat tack för hjälpen.
    jag har inte någon konto men jag fick bara månad och dag som jag inte kunde. 4 sista kunde jag.

finns inte något som kan beställa men ska fundera på om jag hittar något.
  • star67

igår när jag slagit fel personnummer fel först fick jag någon annans namn och uppgifter registrerat till min konto. nu när jag kollar på min beställning finns inte men penger är dragit. ska jag ringa kund tjänst då eller finns något jag kan göra själv??

• star67

snälla är det så?? jag hade en klänning som beställde från internet var inte på rea men använde både kupongerna 50% o 50 kr. jag skulle byta till en annan vara som var i samma ord pris, men jag fick den på ord pris utan rabatt alltså, hon sa om jag bara byter stl på den vara jag har köpt går bra annars man behåller inte rabatter eftersom på internet brukar de ha mycker rabatter.
    jag har bytat någon gång förut och det gick bra men kanske nu de har nya regler eller??

• star67
    Buttelina skrev 2010-07-04 19:19:59 följande:
    star67 skrev 2010-07-04 17:18:39 följande:
    snälla är det så?? jag hade en klänning som beställde från internet var inte på rea men använde både kupongerna 50% o 50 kr. jag skulle byta till en annan vara som var i samma ord pris, men jag fick den på ord pris utan rabatt alltså, hon sa om jag bara byter stl på den vara jag har köpt går bra annars man behåller inte rabatter eftersom på internet brukar de ha mycker rabatter.
    jag har bytat någon gång förut och det gick bra men kanske nu de har nya regler eller??
    jag brukar alltid få flytta över rabatten på den nya varan
    jag tyckte det var konstig när hon sa så, jag sa till henne att fråga någon annan, men hon sa att det är så!!Obestämd
    Smultronhjärta skrev 2010-07-04 19:27:27 följande:
    Jag också..och har jag inget jag vill byta mot så brukar de i kassan fråga om jag vill se efter ifall jag hittar något att nyttja rabatten på! Allt för att få sälja
  • star67
    winters skrev 2010-07-04 22:38:57 följande:
    men när gjorde du det? har rabatten gått ut, den på 50 % på valfritt damplagg gick ut den 27 juni, så efter det borde du inte få byta mot något annat. har däremot alltid fått byta till annat plagg om rabatten fortfarande gäller.
    Nej nej man har 30 dagar + att hon inte sagt något om rabatter har gått ut eller inte. hon bara tyckte att det var mycket rabatt som inte går att nytta på butiken. men jag behållade plaget ska prova på en annan butik, det var idag

Nej jag trorr hon var ny för att jag registrerade min man också Skrattande för medlem club och frågade henne om han får använda 50 kr rabbat redan nu utan kort?! hon sa att hon får använda min kort istället, jag sa till henne att jag har använd den en gång och att det går inte att använda mer. hon sa har du fått 2 kuponger jag sa att den var på mail man fått och sen fick jag ialla fall rabatter och hon glömde och dra kortet Drömmer.
  • star67
    Thegran skrev 2010-07-05 07:03:43 följande:
    hm, beställde precis tre stycken t3b2 varor på rean, 39.50 kr st.
    räknade ju med att betala för alla tre, men när jag klickar vidare till kassan är det t3b2 även på rean, så jag behövde bara betala 80 kr för alla tre! bra pris :)
    ja ha va bra ,men kan man går att man byta ett plagg på butiken tror ni???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11