• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

jag hittade idag en jacka jätte fin verkligen som var outwear den var röd och fodrad lite tunn fleece och den kostade 299kr ordpris och nu på rea var den för 199 kr. om den var på halva priset hade jag tagit den. hur är de om någon vet vilken jag menar??

• star67

vilken stl ska man ta på keps till 2,5 år tänker köpa en till nästa sommar inte så biligt men fin är den.

• star67
    TeDrickaren skrev 2010-08-05 18:21:38 följande:
    Fyndaden tre skaljackor idag, en i strl 98 (röd) två i 86, rosa och röd.....tror ni att våra tvillingar kan ha dem till våren?? de har strl 80/86 nu, provade de och de var riktigt stora.....
    ytterplagg brukar vara stora i stl och på våren man har inte så många plagg under så jag säger ja, min dotter har stl 92/98- 104 på visa vanliga kläder medan har en jacka i stl80 som går att ha den fortfarande.
  • star67

om jag låter min dotter välja hon väljer allt i rosa och flerafärger helst utan armar o kort hon är bara 3,5 gillar baddräkter jag lyckades fynda en baddräkt på halva priset den bamserandiga men de var inte på rea på alla butiker.

jag såg i vår butik massa overaller på rea i alla stl men bara i rosa hon sa att blå är på ordpris är det så overallt??.
    jag vet inte om jag köper en till henne till nästa år hon har en i år men lillebror behöver en i år??
    var de bra??

• star67

jag köpte skjorta från lindex i stl 92 med slips till min son som har fortfarande stl 80-86 på baby tror ni den skulle funka till nyår?? jag har veckat upp armar. aldrig köpt något på pojke så vet inte hur de är.

• star67

jag tror inte att lindex har någon rabatt kod nu,

men jag har en kod på laredoute.se 20% på hela köpet  kod 92282 tom 14/10 och en på lillamirakel.se 20% kod månstråle. jag kommer inte att använda de säkert nu jag har handlat på rea totalt för 1049 kr för min dotter och 330 kr till min son + ca 400 kr för regn kläder.

hur mycket har ni handlat på rea utan skall jackor bara vanliga kläder bara är nyfiken??

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11