• imsel
    jannah skrev 2011-09-07 23:01:47 följande:

Åhh, den var ju fiiiin! Hjärta Inte omöjligt att det blir en sån till lillasyster... Vilket bra pris! Sen köper man ju den med en 25%-rabattkupong så blir det ännu bättre! Glad

Är det nån som sett jumpsuit på H&M?
    En jag "känner" genom FL skrev i sin blogg att hon köpt en från H&M, men jag har varken sett i butik eller på nätet..
    Börjar undra om det inte är en sån hon menar.. Till tjejer brukar det ju finnas lite olika varianter.. linneärm och kort ärm osv.. Kanske är det nåt sånt hon menar?  
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Jag fick bild å jumpsuiten hon köpt, den var rosa med rosa-vit text på..

jannah: Vad menar du för jumpsuit/ar?
    Jag menar såna som "onepiece".  

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    lottizm skrev 2011-09-14 11:06:14 följande:
    Letar efter enkla, enfärgade tröjor i svart och lila till min son, det finns såklart bara på flickavdelningen, med puffärm???

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=160...

hur nödvändigt är det då... någon som vet om det är mycket "puff"? eller funkar de till kille? h&m hade också svart och lila på tjejavdelningen, ska gå dit imorgon och titta hur de ser ut...   

Annars fann det ribbade: http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=16858288&styleid=16416371&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357437
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    sarsparis skrev 2011-09-16 12:20:48 följande:
    Så kom det kuponger:) det går väl ändå inte att handla från tag 3 betala för 2 och få 50:- rabatt va?? det vore ju för bra för att vara sant isåfall......

Nä, det får man nog inte. Inte på Kappahl iaf, och det borde ju vara samma på Lindex :)
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Eftersom jag är så fattig så är det tur att jag inte har en dotter
    Vet inte hur mycket fina klännngar och annat jag hade köpt
    Jag köper tunikor, rosa, strumpbyxor, nån puffärm och sånt till sonen men vid klänningar går tydligen gränsen enligt sambon   

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Alltså vad är det som avgör om man får rabatter på sms, mail och/eller på posten?
    Brukar ni få på post, mail eller sms? Eller allihopa?
    Tror jag bara en gång fått på mail. Några gånger på sms.
    Nu har jag bara fått på post.  

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Mysaaan skrev 2011-09-22 13:41:21 följande:
    Sprang en liten sväng på stan och kikade på vinteroveraller, blev förvånad över att Kaxs kändes så lätt och smidig! är det någon som har erarenhet av dessa?? sambon tror att den inte ska hålla värmen så bra!!? då den är tunn? Kände även på Fix, men den kändes inte alls lika smidig....har tidigare haft POP, men de är tjockare och inte så smidiga, förra året funkade de bra, men nu är min 3 åring verkligen aktiv ute och då vill man ju att hon ska ha den smidigaste och bästa overallen, går ju även på uteförskola så det är ju viktigt med rätt ytterkläder!! har även varit inne på Reima, men kan Kaxs vara likvärdig så är den ju mer prisvärd Så era erfarenheter av Kaxs??

Jag gillar reima bäst av alla overaller
    Tycker KAX ser så..bylsiga ut. Inget resår i benslut tex, och de stora fickorna på benen gillar jag inte alls.. Eller vad det är för stora grejer på benen..
    Men nog tror jag att KAX säkert är nästan lika bra.
    Vi har haft reima från strl 80 till 92, men nu fick jag köpa en snygg randig molo billigt från en jag känner, annars hade det blivit reima. 
    Sonen har nog aldrig blivit varken för varm eller för kall i reima. 

Hittar jag en billig reima kanske jag köper som extraoverall, annars blir det nog en billig från H&M.      
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Och är det nåt fel på H&M:s sida!?
    Jag har inte loggat in sen dom ändrat sidan, och minns inte min kod. Så jag skickade efter ny kod..det har inte kommit nån, skickade efter användarnamn, men det kommer ju inte heller!
    Så nu kan jag väl inte logga in fast jag kommer på min kod..eftersom jag skickat efter en ny..  

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    pp08 skrev 2011-09-23 10:51:40 följande:
    Konstigt.. VÅr nya KAX overall har ju dubbla resår vid benslut. En vid undre laget (snölåset) och en ovanpå det rosa tyget.

Ja, det är ju resår i bensluten på dom..bara jag som måste tänkt på en annan overall Tungan ute
    april 09 kom min bebbe
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11