• imsel

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tessou skrev 2011-10-20 18:56:55 följande:
    Jag har testat med den, men funkar ej...

kanske man måste vara inloggad?
    Jag är inloggad och den funkar för mig. 
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    maadicken skrev 2011-10-20 21:45:36 följande:
    Har det inte kommit någon rabatt från lindex denna månaden? Eller är det bara jag som inte har fått den tro? Varken i brevlådan eller på mailen...

Verkar vara många som inte fått. Inte jag heller.
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    1 och 1 är 3 skrev 2011-10-23 22:29:12 följande:
    Vet att detta är lindex tråden men ingen som har koll på en HM kod!? Skulle behöva beställa lite från nätet...

Vet inte om nån har nån nätkod.. min går iaf bara att använda i butik.
    Brukar de ens ha koder till nätet?
    Vad jag vet så är det bara "allmänna" rabatter på nätet, tex vissa dagar/veckor då dom har 10% eller nåt på allt om man är medlem.

Jag har ju varit medlem länge men inte haft butik i närheten, och då aldrig kunnat använda nån av rabatterna jag fick hem. Bara bonusen och när det är % för alla medlemmar då.    
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Jag har bara fått på mailen.
    Går det inte att ändra nånstans att man vill ha på posten ist för mail??
    Eller varför får man vissa gånger på mail och vissa på posten??

Ni som fått rabatt denna månaden, vars har ni fått den?    

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    star67 skrev 2011-10-26 10:29:42 följande:
    någon vet vilken stl ska man ta när barnet har stl 92?? i dubdla storlekar från fix?? 86/92 eller 98/104?? och om barnet har stl 80/86 om man tar 80 eller 86/92 fix?? en sånt www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/troejor...

Jag hade nog tagit 86/92 till en som har 92. 98/104 kan nog bli lite väl stort. Om det ska användas typ nu.
    Den mindre..hmm..hade nog tagit 80..tror jag..  
    april 09 kom min bebbe
  • imsel
    violatricolor skrev 2011-10-31 16:28:27 följande:
    www.lindex.com/m/se/kategorier/produkt/?paren... Någon som vet om det är någon som helst värme i en sån overall? Tänkt till nyfödd i början av mars så det är väldigt svårt att veta hur varmt det är ute.

Kommer bara till förstasidan på den länken..
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Började fundera vad Noa hade men han föddes ju i mars, så han var ju inte pyttebebis mitt i vintern.
    Men de flesta har fleeceoverall och åkpåse. Brukar räcka.
    Åker man bil så kan man ha en filt över bara.  

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar Rynkar på näsan
    Ska en vit skjorta och en ful slips vara fit liksom?
    Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!  

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Fast det spelar ingen roll vars man kollar. Tyvärr.
    Alla skjortor, västar och allt sånt tycker jag är fult oh tråkigt Rynkar på näsan

Jag vill köpa förklädesklänningar, rosa ballongklnningar och massa färgglatt och fint Flört   

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    ami skrev 2011-11-09 22:05:21 följande:
    Just rosa ballongklänningar kanske det är lite dåligt utbud av för gossar ;) Men gillar du sånt på din pojke och han är openminded så dräller det ju på flickavdelningen.

Hade jag varit ensamstående hade det kanske blivit nåt sånt, iaf att ha nångång Flört
    Men tyvärr har jag en sambo som många andra som inte delar samma åsikt om den saken.
    Så jag får vara nöjd att sonen får ha neutrala klänningar och tunikor Glad  
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Jag tror det är mest skjortor som jag inte gillar..dessutom inte bekvämt heller..
    Får fundera på vad jag kan komma på för "fin"kläder till sonen som inte är skjorta.. 

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Men varför får man bara på mail!?
    Våran skrivare har helt slut på bläck Rynkar på näsan
    Kan man be att få dom på posten istället?  

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Är vinterkläderna på h&M på rea i butikerna också? För visst var alla jackor, byxor och overaller på rea nu? (kollade i katalogen)

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Men seriöst..
    Några andra som köpt Littlephant kläder på Lindex, de större strl?

La undan 4 plagg, för att kunna använda rabattkupong igår.
    Var med min syster igår, och vi upptäckte att det var en himla skillnad på storlekarna!

Alltså inte på olika färger, utan på samma plagg..
    Kollade på de rödoreangea byxorna, och ett par i 98 var precis lika stora som 104, och ett par i 110 var lika stora som ett par i 116..
    Så var det på många byxor, och iaf den gröna tunikan. (jämförde inte alla plagg).

Tänkte inte på att kolla de plagg jag lagt undan..
    så idag när jag jämförde de grönrandiga 110 med ett par andra byxor i 110 från Lindex, så var de mycket mindre.. suck!
    Kan inte ta mig till stan, men min syster ska dit så hon ska lägga undan 110 och 116 om det finns kvar, så jag får byta.
    Men det var tyvärr rejält utplockat när vi var där vid 13 igår.. (och många hade ju samma rabatt som jag, 30% på ett köp efter kl.13, så det är stor chans att dom är slut :( 

april 09 kom min bebbe
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11