För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
kanske man måste vara inloggad?
Jag är inloggad och den funkar för mig.
Jag har bara fått på mailen.
Går det inte att ändra nånstans att man vill ha på posten ist för mail??
Eller varför får man vissa gånger på mail och vissa på posten??
Ni som fått rabatt denna månaden, vars har ni fått den?
Började fundera vad Noa hade men han föddes ju i mars, så han var ju inte pyttebebis mitt i vintern.
Men de flesta har fleeceoverall och åkpåse. Brukar räcka.
Åker man bil så kan man ha en filt över bara.
Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar
Ska en vit skjorta och en ful slips vara fit liksom?
Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!
Fast det spelar ingen roll vars man kollar. Tyvärr.
Alla skjortor, västar och allt sånt tycker jag är fult oh tråkigt
Jag vill köpa förklädesklänningar, rosa ballongklnningar och massa färgglatt och fint
Jag tror det är mest skjortor som jag inte gillar..dessutom inte bekvämt heller..
Får fundera på vad jag kan komma på för "fin"kläder till sonen som inte är skjorta..
Men varför får man bara på mail!?
Våran skrivare har helt slut på bläck
Kan man be att få dom på posten istället?
Är vinterkläderna på h&M på rea i butikerna också? För visst var alla jackor, byxor och overaller på rea nu? (kollade i katalogen)
Men seriöst..
Några andra som köpt Littlephant kläder på Lindex, de större strl?
La undan 4 plagg, för att kunna använda rabattkupong igår.
Var med min syster igår, och vi upptäckte att det var en himla skillnad på storlekarna!
Alltså inte på olika färger, utan på samma plagg..
Kollade på de rödoreangea byxorna, och ett par i 98 var precis lika stora som 104, och ett par i 110 var lika stora som ett par i 116..
Så var det på många byxor, och iaf den gröna tunikan. (jämförde inte alla plagg).
Tänkte inte på att kolla de plagg jag lagt undan..
så idag när jag jämförde de grönrandiga 110 med ett par andra byxor i 110 från Lindex, så var de mycket mindre.. suck!
Kan inte ta mig till stan, men min syster ska dit så hon ska lägga undan 110 och 116 om det finns kvar, så jag får byta.
Men det var tyvärr rejält utplockat när vi var där vid 13 igår.. (och många hade ju samma rabatt som jag, 30% på ett köp efter kl.13, så det är stor chans att dom är slut :(