• Boosse

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Bianca1 skrev 2011-12-16 11:52:31 följande:
    Ok den med massa färger va? Den kommer påfyllning av igen. Bara den finns kvar :o)
    Ja det finns i 3 olika färgkombon, typ retro, rosa och blå. Älskar den! Vill bestäla via internet igår men de va rju som sagt slut.
  • Boosse
    AochJsMamma skrev 2011-12-17 08:31:38 följande:
    Boosse: den bodyn är jättefin! Köpte igår till min yngsta, ska dock byta stl idag. Vill du att jag köper en 86a o skickar? Fanns här igår iaf., den rosa mm o den turkosa mm
    Det vore verkligen urgulligt men vi har inga pengar just nu, hade tänkt att handla på faktura :(
  • Boosse

hittade kläderna jag ha velat ha, vad jag vart glad! Blev de rosa mukbyxorna med lappar på knäna, den "elefantiga" bodyn som går i orange och blå samt den rosa bodyn med en stor elefant på.

• Boosse

Någon som har en giltig kupong til Lindex, internetkod? Om du har vore det supergulligt om du ville inboxa. Har lite kläder jag ska klicka hem här och all rabatt är behövligt.

• Boosse

Tycker att kaxs gröna jacka var superfin, om det stämmer överens med den gröna nyansen som man kan se på internet. Men är de dem ni pratar om som bara har 5000 i vattenpelare? Någon soom vet om det kommer matchande byxor till? Min dotter är så fin i grönt :)

• Boosse
    mère de R skrev 2012-02-16 20:18:31 följande:
    Var på Kappahl idag och tittade på skalkläder. Det finns 2 sorter, en Kaxs proxtec som har 10000 vattenpelare och en vanlig Kaxs med 5000 vp. De är ganska små i storleken så jag köpte 110 i jacka och 104 i byxor till en kille på knappt 90 cm. Den gröna färgen är jätte fin, mörk, klargrön. Hade kuponger så jacka, byxor och mössa kostade 638 kr. För den summan hade jag inte ens fått jackan från POP och det är samma vattenpelare på dem.
    HAr den gröna 10000 i vattenpelare? Det är väl ritkigt bra? På hemsidan står det ju vattenavisande material....
    Jag vill ha kuponger jag med...
  • Boosse

Förresten, någon som vet om överdagsbyxorna från FIX för 299 är vattentäta eller vattenavstötande?
    det står detta : Vattenavstötande och vattentät med tejpade sömmar.
    vad är det undrar jag då, vattenpelare?

• Boosse
    Wilmis07 skrev 2012-02-23 23:05:13 följande:
    Fix brukar ha 10000 i vattenpelare och vara vattentäta. Ska vara en  bra byxa säger dom som vet
    Tack! Då blir det nog en beställning på fixjacka, fixbyxa och en tunn beige sommarjacka till flickan.
    488 kr går kalaset på efter rabatter och med gratis frakt. Helt ok :)

Ni som har erfarenheter av storlekar på fix. Min dotter är 16 månader snart och storleksmässigt så kan jag säga att HMs storlek 86 är lite stort för henne. Tror ni att 86 från FIX kommer vara allt för stort?
  • Boosse
    substitutet skrev 2012-02-24 04:47:51 följande:
    Fix överdragsbyxor är de bästa vi någonsin haft! Helt vattentäta och jättesmidiga att röra sig i! Love them :)
    Vad roligt att höra!
    Jag valde de som var lätt fodrade, kanske alla fixbyxor är.
  • Boosse
    substitutet skrev 2012-02-25 09:27:15 följande:
    De som kostade 299 och är tunt fodrade är de vi har :) Har det varit för kallt att bara ha dem har vi haft ett par fleecebyxor under bara :)
    Toppen, det är det jag har tänk göra!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11