• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anja1661

är clubkortet ett kreditkort?? kan jag inte bli medlem utan att lämna ut min årsinkomst o det??

• Xgirl83
    anja1661 skrev 2010-12-10 22:21:25 följande:
    är clubkortet ett kreditkort?? kan jag inte bli medlem utan att lämna ut min årsinkomst o det??
    Nej man kan ha vanligt clubkort utan kredit men vet inte om man måste ansöka om det i butik..
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Wilmis07
    anja1661 skrev 2010-12-10 22:21:25 följande:

Man kan nog bara bli kreditkund på nätet,ett vanligt kort tecknar man i affären om jag inte minns helt fel...
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • anja1661

tack snälla ni...det löste sig!!! syrran hade kortet så hon har köpt en overall åt mig för 192kr!! gissa vad sonen kommer bli glad nu!! nu slipper han termobyxor och jacka..han tycker det e sååå jobbigt med tvådelat!

åhh vad glad jag e nu...känns lite larvigt men det bjuder jag på!!

• Xgirl83
    anja1661 skrev 2010-12-10 22:51:55 följande:
    en till fråga: hur får man tag i dessa koder??
    Man är medlem så får man koderna i brevlådan eller på mail. Vad skönt att det löste sig för dig!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Merde

Går det att använda 25% på ett köp i fysisk butik också och i sådana fall hur gåt man tillväga?
    Är förresten medlem i Lindex Club men har då inte fått hem något erbjudande :(

• Tullemi

Jag var inne i butik idag men hade glömt själva erbjudandet hemma och fick inte handla. De ville absolut ha lappen och det räckte inte med att vara club-medlem . Har man då inte fått erbjudandet hemskickat så vet jag inte hur man går till väga.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Merde
    Tullemi skrev 2010-12-11 00:23:00 följande:
    Jag var inne i butik idag men hade glömt själva erbjudandet hemma och fick inte handla. De ville absolut ha lappen och det räckte inte med att vara club-medlem . Har man då inte fått erbjudandet hemskickat så vet jag inte hur man går till väga.
    Ännu en anledning för mig att inte handla på Lindex då. Blir så irriterad när erbjudanden inte skickas ut till alla medlemmar.
  • arrro

Hallå tjejjer. En fråga till er lindexfans. Måste man välja kreditgräns, går det inte att bara bli clubmedlem? Jag har provat på hemsidan, men kommer inte till steg två om man inte väljer kredit.
    Tacksam för svar

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11