Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

finelinan skrev 2011-02-20 12:56:19 följande:
    Hur är Fix skalbyxor i jämförelse med Po.Ps och Didriksons?
    Didriksons har bara en vattenpelare på 2000, FIX har 10 000.
  • Thegran
    Mimmi69 skrev 2011-02-20 19:36:11 följande:
    Har det kommit 30% kuponger???

om du kollar några sidor bakåt i tråden är koden utlagd här.

har inte fått hem några kuponger, men vet att några fått

• Thegran

såhär sitter strl. 92 på min 2åring, som har strl 92 på vanliga kläder.
    har dragit åt jackan lite nertill.
  • Thegran
    anette 81 skrev 2011-02-24 14:09:07 följande:
    blir svårt o veta om jag ska ta 92 ele
    min tjej har som sagt 92 på kläder vi köper på Lindex i vanliga fall. tycker jackan sitter helt ok på henne, lite stor. Större hade hon absolut inte kunna ha.
  • Thegran

måste bara fråga, ungefär vid vilken temperatur byter ni overall mot skalkläder?

• Thegran

FIX overaller, är de något att ha tror ni? eller bör man satsa på något dyrare märke?

• Thegran

Tack för koderna!

vilken strl på FIX overall skulle ni ta till ett barn som just nu håller på att gå över till strl 98? 98 eller 104? brukar de vara stora i strl?

• Thegran
    Finesse skrev 2011-08-16 12:50:40 följande:
    Alla säger olika.. Jag skulle ta 104.. min dotter hade det förra året och hon var på 3-års kollen i början på december 96,5 cm lång och vägde 15 kg.. Mot slutet av vintern var overallen för liten..
    ok, tack för svaret!
    Lättast är väl iof att försöka prova innan, men häromdagen fanns inte fix overallerna inne här i stan.

hur är det med byte? kan man byta/lämna tillbaka i butik eller måste man skicka tillbaka om det blir fel?
  • Thegran
    Finesse skrev 2011-08-16 13:00:51 följande:
    nej man lämnar tillbaka i butik.. det är därför det är så enkelt att shoppa på lindex shop online jämfört med typ hm..
    perfekt, då kan jag chansa ifall de inte fått in några overaller idag heller :)
  • Thegran

Var precis och provade overallerna.har ingen koll på längden och inte exakt vikt heller tyvärr men hon har precis börjar med 98 och de kläderna är oftast lite stora.
    För oss blir det iaf 98 i overall. 104 var gigantisk!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11