Inlägg från: Thegran |Visa alla inlägg
  • Thegran

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Finesse skrev 2011-08-16 19:04:56 följande:
    tänker ni aldrig att barnen växer.. det är augusti nu... ett halvår till och dom har växt 6 cm ungefär.. så mkt växer mina barn per halvår.. eller dottern.. sonen har växt snart 20 cm på ett halv år men han är ju bebis..
    jo, men 98 var bra stor den med. 104 var enormt stor, aldrig att hon växer i den tills det är dags för overall.
  • Thegran
    Thegran skrev 2011-08-16 20:24:13 följande:
    jo, men 98 var bra stor den med. 104 var enormt stor, aldrig att hon växer i den tills det är dags för overall.
    ...och det är ju roligt om barnet kan röra sig i sin overall ;)
    är den alldeles för stor hindras rörelseförmågan.
  • Thegran

och vi köper 98 till vårt barn som precis börjat med 98 i kläder. provade overallerna i butik igår. De är STORA.
    Hon kunde ha 92 utan problem. 98 var stor men blir nog bra i vinter. 104 skulle hon väl kunna ha till nästa sommar eller så :)

fick hem rabattkupongerna i brevlådan idag, så slipper beställa på nätet. Skönt :)
    har köpt höst och vinterskor idag också, så nu är vi snart redo.

• Thegran

fast vilka tråkiga färger det är på FIX overallerna förresten...men men, det får gå ändå.

• Thegran
    passau skrev 2011-08-17 20:47:53 följande:
    fick erbjudande av team sportia idag... viking gortex kängor och overall 999:- om någon är sugen...
    vad för overall? kan man hitta erbjudandet på nätet nånstans?
  • Thegran

hittade team sportia erbjudandet; som den över skrev, viking kängor och en north bend overall.
    ord pris ca 1500 kr.
    man måste dock vara medlem i team sportia klubben.

• Thegran
    Thegran skrev 2011-08-17 21:09:52 följande:
    hittade team sportia erbjudandet; som den över skrev, viking kängor och en north bend overall.
    ord pris ca 1500 kr.
    man måste dock vara medlem i team sportia klubben.
    vad jag hittar på nätet är vattenpelaren bara 5000. FIX har 10 000.
  • Thegran
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-08-17 21:19:06 följande:
    De kommer väl bara på våren? 
    va? vilka?
    det erbjudande som team sportia har gäller fram till 26/8 :)I

eller citerade du fel?
  • Thegran
    älskarlivet81 skrev 2011-08-18 13:16:37 följande:
    Nu har vi beställt overall från Lindex! Hittade en på hemsidan som jag inte sett i butik, en grön overall med "päls"-luva.. Så nu är det fixat också :D

hittade du nåt om vattenpelaren på dem?
    har för mig att det inte stod något om det på hemsidan...tänkte om det är lika hög vattenpelare som fix eller lägre?

vi ska shoppa overall på lördag :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11