• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Thegran
    liber skrev 2011-02-17 16:02:46 följande:
    Jag köpte den turkoa skaljackan till dottern, hennes val, på förra 25% kupongen. Blev jättefint med denna mössa och matchande vantar till Den är vattentät 10 000 vattenpelare, vindtät osv, gillar även att det är mudd i ärmen och dragsko nedtill samt att man kan torka den i torkskåp (bra på dagis).

satt precis och velade om vilken färg dottern ska få på jackan...är färgen samma  i verkligenheten som på bild? eller är den mer turkos?
  • Tullemi
    Thegran skrev 2011-02-17 15:55:03 följande:

shoppa på nätet med koderna som är utlagda här ;)

Nja,jag vill så gärna klämma på det jag köper. Är mycket dålig på att näthandla.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • liber
    Thegran skrev 2011-02-17 16:04:47 följande:
    satt precis och velade om vilken färg dottern ska få på jackan...är färgen samma  i verkligenheten som på bild? eller är den mer turkos?
    Svårt att säga Jag upplevde den som annorlunda i verkligheten, den är absolut inte ljust turkos, det är en turkos med mycket svart i om du förstår vad jag menar.
  • Thegran
    liber skrev 2011-02-17 16:40:49 följande:
    Svårt att säga Jag upplevde den som annorlunda i verkligheten, den är absolut inte ljust turkos, det är en turkos med mycket svart i om du förstår vad jag menar.

okey, tack!

tog den cerisa, och ett par fix överdragsbyxor till :)

• klara07
    star67 skrev 2011-02-17 16:28:55 följande:
    30% byxor/jeans: SELC11072 denna funkar inte för mig.
    Gäller bara dambyxor.
  • fritzie76

Får ta 98 i FIX i vårjackan, dottern är ca 98 cm. Men de är stora!

• maggan75
    Lycka 1 skrev 2011-02-17 13:53:07 följande:
    Jag tyckte inte den rutiga jackan var speciellt fin när jag såg den i butik så här blev det den cerisa Fix jackan istället.
    Har även den vinterjackan så det blir nästan samma till våren. Men då dottern bara vill ha lååååsa just nu så gör det inget. Jag älskar den cerisa färgen!
    Ska köpa ett par svarta byxor till nu också.
    och jag tyckte den var mycket snyggare när jag såg de ni butik Gillade däremot inte  de enfärgade tyckte  de stora reflexerna förstörde hela jackan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11