• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Enensammamma
    Hur var det nu med KAX skalbyxor. Helt vattentäta? tål att sitta i vattenpöl?

Jag vill ha dom blåa till min dotter. Så snygg färg! Blir så snyggt till gröna fix jackan ju
  • fritzie76

Nu är det fri frakt istället om man handlar för över 400 kr.....

• fritzie76

Inga kuponger Jag brukar ju få, så tråkigt, hade tänkt handla i helgen. Då får det blir nätet istället!

• star67
    Tessie tessie skrev 2011-02-18 13:35:49 följande:
    Har dom lagt av med 10% i webben. Gjorde en beställning nu som inte registrerades med 10%:(
    jag köpte på morgonen och det dragit 10%
  • Minatre
    TinkyWinky skrev 2011-02-18 08:11:40 följande:
    har inte köpt den men provat den i butik och sonen som annars drunkar i jackor i strl 86 fick knappt plats över magen och armarna, den va väldigt tajt :/ provade en 92 o den stat lika tajt över magen men lite bättre i armarna och min son är ändå smal. väger 9930gr o ä3 82,6 cm lång..
    Tack för svar angående softshell. Jag var inom Lindex idag och de är ju hutlöst små i storlekarna. Fick ta 110 till min son som annars har 98/104. 

Och som någon påpekade, det är inte FIX utan Lindex egna jackor. Men riktigt snygga. Det fick bli en grön till vår kille Sen fick en superfin grå FIX klänning med luva komma med i påsen idag. Tips till er som har tjejer. Verkligen jättefin klänning. 
  • Minatre
    leias skrev 2011-02-18 10:15:53 följande:
    Vad tror ni om Lindex skaljacka finns 4 olika färger, vilken är snyggast till en tjej?
    Hade tänkt beställt så fort jag får en kupong 
    Personligen gillar jag ju den rosa men även den turkosa är kanonfin
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11