• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma
    Sophie81 skrev 2011-02-23 08:57:37 följande:
    mina barn har oxå lite byxbrist så 30% på ett helt köp vore toppen. men gör som jag, gör en beställning på nätet och använd kupongen i butik igen. Lite fuskigt kanske?Skäms. men igår köpte jag ett varsitt par mjukisjeans på lindex och sen 3 för 2 mjukisbyxor. gillar lindex velourbrallor o mjukisbrallor. jeans blir det mkt nova star här medCool
    japp, funderar oxå på att göra så..  Oskyldig
    Sophie81 skrev 2011-02-23 08:59:49 följande:
    ang NS så var jag i min butik o köpte lite vårnytt igår... men de nya NSjeansen utan mudd där nere såg inte så fina ut...så blev inga NSjeans igår men det blev lite annat bl a den turkos randiga tröjan o matchande mössaGlad
    jag ska hämta en hel hög fr nya NS idag.. sååå mkt fint! samma tröja som dig o liiiite till Cool
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Perlan08

Handlar ofta på Lindex till mina grabbar =)

Någon som har en länk till kupong man kan skriva ut?

Jobbigt när  kupongerna börjat komma så sent... Vill ju shoppa!

• winters
    anette 81 skrev 2011-02-23 10:41:30 följande:
    dom röda byxorna gillar jag med men vet inte hur dom sitter på
    Näe, jag vet inte, köper nog dem i morgon. De ser ut att kunna puffa sig lite över mudden om du förstår vad jag menar...
    Oscar 091001
  • Sophie81
    winters skrev 2011-02-23 12:07:44 följande:
    Näe, jag vet inte, köper nog dem i morgon. De ser ut att kunna puffa sig lite över mudden om du förstår vad jag menar...
    jag såg de på en provdocka i min butik... de hade fin passform och riktigt röd härlig färg. JättefinaGlad! köpte dock inte dem har så många röda brallor innan.
  • anette 81
    winters skrev 2011-02-23 12:07:44 följande:
    låter bra
  • anette 81

tror det räcker med storlek 98 i fix jackan åt dottern som är ca 96cm?

• fritzie76

Jag tror att stl 98 räcker om hon är 96 cm. De är stora i storlekarna och tar man för stor storlek blir de som tält.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11