• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lillronya
    NoelochJack skrev 2011-03-17 22:28:44 följande:
    Ok, det låter bra! Får väl titta på dem live
    Ja gör det!
    Vi är inne på säsong två med såna brallor nu.
    Superbra!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Helenapena
    lillronya skrev 2011-03-17 16:09:10 följande:
    98 hade jag tagit. Men troligen funkar 104 också fast lite stort.
    Mina småttar är 99 cm och har både 98 och 104 i de.
    Tack!
    FIX är ju rätt stora i storlekarna också så 98 blir nog bäst. Visst vill man ha lite växtmån men samtidigt får dom inte bli för stora heller för då blir dom ju inte smidiga att leka i...

Någon annan som har en tanke kring storlek på FIX överdragsbyxor till en kille på 95 cm. Stl 98 eller 104??
  • lottizm

någon som har kvar mailet som kom från Tradera tidigare i veckan om någon kampanj där man fick sälja tre objekt utan att betala provision/osåltavgift? jag har råkat radera det men skulle gärna vilja ha koden eftersom jag har lite att lägga ut i helgen. om någon har den vore det jättesnällt om ni kunde skriva den här!! :)

• star67

jag behöver ett kod från ellos som fukar på rea!! någn rabatt eller en bra gåva som är på köpet.

• AochJsMamma
    lottizm skrev 2011-03-18 12:26:44 följande:

någon som har kvar mailet som kom från Tradera tidigare i veckan om någon kampanj där man fick sälja tre objekt utan att betala provision/osåltavgift? jag har råkat radera det men skulle gärna vilja ha koden eftersom jag har lite att lägga ut i helgen. om någon har den vore det jättesnällt om ni kunde skriva den här!! :)

TROR det är rensahemma
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Tullemi
    AochJsMamma skrev 2011-03-18 13:05:24 följande:
    TROR det är rensahemma
    Stämmer! "rensahemma" är det rätta ordet
    Milea 080217 Lucas 100202
  • FamilyGay

Beställde precis denna klänning på nätet. Tycker den är så fin. Billigt blev det dessutom med 10% + 25% +50kr i rabatt. Schysst att man kan kombinera alla erbjudanden på nätet.
  • maggan75
    Helenapena skrev 2011-03-18 08:54:59 följande:
    Tack!
    FIX är ju rätt stora i storlekarna också så 98 blir nog bäst. Visst vill man ha lite växtmån men samtidigt får dom inte bli för stora heller för då blir dom ju inte smidiga att leka i...

Någon annan som har en tanke kring storlek på FIX överdragsbyxor till en kille på 95 cm. Stl 98 eller 104??
    Min tös som är 109 cm lång har jag köpt 110 till men hon kan fortfarande ha sina 104   så jag hade  tagit 98 om jag var du men sen är det ju olika hur långa ben man har osv men 98 hade jag satsat på om jag var du
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11