• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Mamma och Mor

star67: jag tycker de ser för stora ut så jag hade nog bytt till en storlek mindre,

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Sarah84
    star67 skrev 2011-03-20 12:37:35 följande:

tycker ni ska jag ta en storlek mindre??
    Ser kanske lite stora ut. Dock tycker ja de är snyggt med uppvikt. Vad är de för storlek? Jag köpte dessa till båda barnen & upplevde dom som väldigt långa, men jag kunde inte ta mindre för de är rätt smala tycker ja, så hade inte barnen kunnat ha dom för breddens skull. Så lite konstig storlek på dom, eller så va de bara inte helt ultimata för mina barn.
    *Agnes 2007-05-14 * Gustav 2009-08-19*
  • lillronya

Börjar bli en aning desperat här.

Om det är någon som får tag i ett par av de fina hängslebyxorna från kappahl här ovan i stl 110 så får någon gärna köpa åt mej.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • anette 81
    lillronya skrev 2011-03-20 20:31:44 följande:
    Börjar bli en aning desperat här. Om det är någon som får tag i ett par av de fina hängslebyxorna från kappahl här ovan i stl 110 så får någon gärna köpa åt mej.

lovar att kolla om jag kommer till stan
  • Buttelina

Om det är någon som får tag i ett par av de fina hängslebyxorna från kappahl här ovan i stl 110 så får någon gärna köpa åt mej.

glömde meddela juu. de var slut på det kappahl här vid oss.. kan kolla på andra kappahl i stan imorgon
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lillronya
    Buttelina skrev 2011-03-20 21:56:11 följande:
    glömde meddela juu. de var slut på det kappahl här vid oss.. kan kolla på andra kappahl i stan imorgon
    Ingen fara!
    Men misstänkte det efetrsom jag inte hörde nåt.
    Ja du får gärna kolla.
  • AochJsMamma

skulle jag springa på ett par när sjukstugan är över så köper jag ett par åt dig, lovar!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2011-03-20 22:43:00 följande:
    skulle jag springa på ett par när sjukstugan är över så köper jag ett par åt dig, lovar!
    Tack!

Slutar väl med att jag står här med 5 par sen.
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2011-03-20 22:46:33 följande:
    Tack!

Slutar väl med att jag står här med 5 par sen.
    nää skulle jag hitta ett par o köper dem och det visar sig att du redan fått tag på ett par så lämnar jag bara tillbaks dom, inga problem alls. Ska bara bli frisk förts, men bra sugen på att lämna sjukstugan nu så snaaaart så..
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11