• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2011-05-13 20:48:44 följande:
    men den fanns i webbshoppen, köpte den till kommande bebis för 1-2 månader sen...
    jaså? för 2-3 v sen såg den med snart kommer men den kom aldrig.
  • star67
    Skrattandeaglili skrev 2011-05-13 23:17:30 följande:
    Hur gick fotograferingen? Vad blev de för kläder till sist?
    Skrattande det blev inte min man tyckte att åka någon annan dag, han skulle ha börjat jobb 13,20 och vi skulle dit 12,25. men kläderna jag har bestämd att ha både storbror o lille bror vit body med på syd väst med jeans och jag jeans klänning med vit linne under och min man vit piktröja och jeans, dotter ska ha hm hängsle short o vit linne eller
    hängslejeans lindex  vit linne.
  • star67

vågar ni använda rabatter flera gånger tex de där 50 kr och 25%?? om de vet om det vad händer??

• star67
    skrotis78 skrev 2011-05-19 13:53:40 följande:
    Jag vågar också. Brukar använda både de som kommer i brevlådan och de på mailen.
    Någon som har en sån 50 kr kvar att dela med sig av? De fungerar ju tydligen för flera personer samtidigt, bara man beställer samma dag som varandra. Om någon har så skulle jag bli överlycklig  
     jag har du får inboxa mig mail adress jag fyller i de imorgon.
  • star67
    pp08 skrev 2011-05-20 13:06:19 följande:
    tror inte att det blir problem om man byter. Mer om man lämnar tillbaka och vill ha pengar.
    i min butik de sa om rabatter gått ut behåller man inte rabatten om man byter mot ett annat vara men om man byter bara storlek färge går bra.
  • star67
    karmasus skrev 2011-05-20 18:43:23 följande:
    har skickat meddelande via fl
    jag måste ha email adress
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11