För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
någon såg den i butik eller har köpt den?? är de fina?? och undrar om stl är normal?? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=12187493
någon såg den i butik eller har köpt den?? är de fina?? och undrar om stl är normal?? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=12187493
om någon behöver 50 kr av en kompis maila en email adress som inte har fått tidigare!!
har skickat till 2 st som hade mailat mig tidigare.
idag jag hade otur och blev jätte irriterad på exp på lindex. jag köpte ett par jeans från online. men den är inte samma modell som jag tänkte mig, inte alls samma som på bild. på bild står denim men den är Lena som jag fick.
i alla fall vill lämna tillbaka den, först hon sa att jag har inte längre retur rätt men jag såg att det står på utskrivet 26/5 så det är idag sista dag om man räknar från utskriv datum men på retur sedel står 14 dagar från dag köpare fått vara. sen hon sa att jag får inte ex avgift 19 kr tillbaka, men jag var bestämd och sa att man brukar få om man lämnar tillbaka allt. sen ja sa till henne att de bruka lägga ett kod för att få tillbaka ex avgift, sen hon sa att chefen är inte har hon kan koden. sen jag sa att jag kan inte komma tillbaka idag, hon sa imorgon , imorgon blir 15 dagar från utskriv datum och kanske de säger att jag har inte retur rätt. de blir jätte sura när man vill byta eller returera något från online. hon sa att jag skickar tillbaka till de det kostar mycket mer. sen jag köpte en såna gröna påsar från posten 68/65 kr skulle ha skickat tillbaka böker från goboken men jag tappade den på vägen.
någon mer än jag har fått 50 kr att bjuda på mer än en gång