• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    AochJsMamma skrev 2011-05-11 08:29:56 följande:
    Mileas mamma skrev tidigare under dagen att hon hade fått så då kommer det troligtvis till oss också. Imternetkoden står i samma inlägg.
    Låt mig förtydliga : jag gick in på hemsidan (lindex då så klart och klickade på att jag ville ha mail om nya kollektioner. Iom att jag anmälde mig till detta så fick jag ett mail med 25% rabatt. Det kommer inte automatiskt.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    Välkommen till Lindex Right Now!
    Just nu kan du uppdatera din barngarderob med säsongens nyheter. Ta med kupongen till butiken eller använd din kod på Lindex Shop Online så får du 25% på valfritt barnplagg.

Glada hälsningar, Lindex

25%
    på valfritt barnplagg

Internetkod: SEE1111

Gäller på ord. pris mot denna kupong. Kan ej kombineras med andra erbjudanden eller användas vid köp av presentkort. Erbjudandet kan endast nyttjas en gång per kund.

Gäller t.o.m. 2011-05-24

Internetkod MER INSPIRATION OCH SHOPPING PÅ WWW.LINDEX.COM Avregistrera dig som prenumerant på våra nyhetsbrev.
    Vi reserverar oss för prisändringar, leveransförseningar och slutförsäljning. Lokala avvikelser kan förekomma.
    Har du frågor rörande sortimentet? Kontakta sortiment@lindex.se, tel 020-570580.
  • mollan nu
    Tullemi skrev 2011-05-11 09:53:13 följande:
    Välkommen till Lindex Right Now!
    Just nu kan du uppdatera din barngarderob med säsongens nyheter. Ta med kupongen till butiken eller använd din kod på Lindex Shop Online så får du 25% på valfritt barnplagg.

Glada hälsningar, Lindex  
    25%
    på valfritt barnplagg

Internetkod: SEE1111

Gäller på ord. pris mot denna kupong. Kan ej kombineras med andra erbjudanden eller användas vid köp av presentkort. Erbjudandet kan endast nyttjas en gång per kund.

Gäller t.o.m. 2011-05-24

Internetkod MER INSPIRATION OCH SHOPPING PÅ WWW.LINDEX.COM Avregistrera dig som prenumerant på våra nyhetsbrev.
    Vi reserverar oss för prisändringar, leveransförseningar och slutförsäljning. Lokala avvikelser kan förekomma.
    Har du frågor rörande sortimentet? Kontakta sortiment@lindex.se, tel 020-570580.
    kan du inte prova lägga in kupongbilden här igen, eller maila mig?
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Tullemi

Det går inte lägga in den, men alla kan ju skaffa sig den via Lindex hemsida annars. Inboxa mig din mailadress om du inte får tag på kupongen.

• star67
    Tullemi skrev 2011-05-11 10:20:49 följande:
    Det går inte lägga in den, men alla kan ju skaffa sig den via Lindex hemsida annars. Inboxa mig din mailadress om du inte får tag på kupongen.
    men den här koden hade vi fått den för ett tag sen va?? men undrar hur länge gäller den??
  • Lunas
    aglili skrev 2011-05-11 08:27:13 följande:
    Nån som vil ha 50 kr rabbatt på shop online? De 4 första får.....
    Jag vill..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11