• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tullemi
    skrotis78 skrev 2011-05-11 15:39:52 följande:
    Den koden har ju funnits ett tag, jag tänker på de som kommer nya nu. Eller är det samma?
    Tänkte att de kanske går att kombinera. 
    Känner inte till några andra koder just nu.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • AochJsMamma
    skrotis78 skrev 2011-05-11 15:39:52 följande:
    Den koden har ju funnits ett tag, jag tänker på de som kommer nya nu. Eller är det samma?
    Tänkte att de kanske går att kombinera. 
    tror det är jag som förvirrat till det, jag syftade på koden som Mileas mamma fått som jag trodde var en ny utskickad kod
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Viktorsmamma2010
    Tullemi skrev 2011-05-11 13:51:11 följande:
    Om du ska online-shoppa så glöm inte rabattkoden: SEE1111
    Tack! :)
  • Viktorsmamma2010

nån som vet om d kommer fler nya kläder ti sommaren? asså d kommer väl hela tiden men d brukar ju endån finnas ett sortiment. tänker på om man ska shoppa lite sommarkläder nu eller ska man vänta en månad till ? :)

• Lantani

Idag fyndade jag jättefina shorts (eller rättare sagt capri) i ljusgrönt, turkost och mörkblått. 99 kr/st
    Sen blev det även en skjorta som passar till alla shortsen.
    Supernöjd!

Alvin 081114 och Alice 100807
  • winters
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-05-11 17:30:51 följande:
    nån som vet om d kommer fler nya kläder ti sommaren? asså d kommer väl hela tiden men d brukar ju endån finnas ett sortiment. tänker på om man ska shoppa lite sommarkläder nu eller ska man vänta en månad till ? :)
    Om en månad är det ju nästan dags för rea, så då kan nog mycket redan vara utplockat. Det man måste ha handlas med fördel omdelbums och jag vet inte hurdant väder ni har där ni bor, men vissa dagar kör vi med sommarkläder. Men det kommer ju nya kläder varje dag så du kommer ju inte att bli utan, men jag skaffar mig alltid favoriter, och de vågar jag aldrig avvakta med! Skrattande
    Oscar 091001
  • Viktorsmamma2010
    winters skrev 2011-05-11 18:06:54 följande:
    Om en månad är det ju nästan dags för rea, så då kan nog mycket redan vara utplockat. Det man måste ha handlas med fördel omdelbums och jag vet inte hurdant väder ni har där ni bor, men vissa dagar kör vi med sommarkläder. Men det kommer ju nya kläder varje dag så du kommer ju inte att bli utan, men jag skaffar mig alltid favoriter, och de vågar jag aldrig avvakta med! Skrattande
    ok, då ska jag shoppa lite snart :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11