• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lady in red

Åh, var in på Lindex idag och såg "armeshortsen" till min lille kille . Måste ha ett par Beiga, men avvaktar och ser om det kommer nån kupong på mejlen i veckan. Nån som vet om det blir nåt 30 % denna månad? Måste ringa dom med, har ju inte fått kuponger på flera månader, bara på mejlen, konstigt!

• Xgirl83

Star67: Jag tycker nog ändå västbodyn och jeansen. Men svårt val!

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • star67
    Xgirl83 skrev 2011-05-12 18:41:05 följande:
    Jag kollade också på den bodyn härom dagen, tuff. Den och jeansen tycker jag, och så kanske den rutiga klänningen till tjejen. Jag tycker allmänt att det är fint med enkla kläder på foton. Så snickarbyxorna hade nog också blivit bra! På våra syskonfoton om en vecka så ska storasyster ha bara en jeansklänning, och lillebror en helvit body med knappar från t3b2. Enkelt och tidlöst.
    vad brukar ni ha på er?? jag har en jeans klänning och en liknande i svart och den stickat i grå har en liknande i svart vilken blir finare?? men jag gillar mest den svarta i liknande jeans modell o den gråa. tänk om vi alla ha jeans på ossFörvånadSkrattande. tjejen jeans shorten från hm kille hängsle från kappahl eller bara vitpiktröja från hm som pappa o jeans.o jag jeans klänningen o bebis vit tshert från esprit o jeans, min man vit piktröja från hm o jeans.
    vad tycker?? eller den bruna tshert. till bebis på bildtråden.?? www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php?page=1
  • star67
    Xgirl83 skrev 2011-05-12 22:49:06 följande:
    Star67: Jag tycker nog ändå västbodyn och jeansen. Men svårt val!
    tycker du de passar?? jag gillade body mycket och köpte den bara för foto men vet inte om den blir fin med jeansen!!??
  • AochJsMamma
    jannah skrev 2011-05-12 23:04:40 följande:
    Hur är det möjligt att ett plagg som är nyinkommet (kom in idag) i webshoppen redan är slut i flera storlekar??

www.lindex.com/se/Product/Product.aspxid=1438...

Detta är inte första gången... Förvånad
    får inte upp länken, vad var det för plagg? *nyfiken*
    lady in red skrev 2011-05-12 22:26:10 följande:
    Åh, var in på Lindex idag och såg "armeshortsen" till min lille kille . Måste ha ett par Beiga, men avvaktar och ser om det kommer nån kupong på mejlen i veckan. Nån som vet om det blir nåt 30 % denna månad? Måste ringa dom med, har ju inte fått kuponger på flera månader, bara på mejlen, konstigt!
    vilka shorts är det?
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Xgirl83
    star67 skrev 2011-05-12 22:57:27 följande:
    vad brukar ni ha på er?? jag har en jeans klänning och en liknande i svart och den stickat i grå har en liknande i svart vilken blir finare?? men jag gillar mest den svarta i liknande jeans modell o den gråa. tänk om vi alla ha jeans på ossFörvånadSkrattande. tjejen jeans shorten från hm kille hängsle från kappahl eller bara vitpiktröja från hm som pappa o jeans.o jag jeans klänningen o bebis vit tshert från esprit o jeans, min man vit piktröja från hm o jeans.
    vad tycker?? eller den bruna tshert. till bebis på bildtråden.?? www.familjeliv.se/Hem/star67/galleri.php?page...
    Det tycker jag låter snyggt att ni alla har jeans och vitt på er. Den där jeansklänningen är så snygg, tror det är en likadan jag har. Vi föräldrar ska inte vara med på fotona, så vi slipper bekymra oss över vad vi ska ha på oss. Jadå, jag tycker allt den där bodyn passar till jeans, den är ju lite tuff sådär.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • jannah
    AochJsMamma skrev 2011-05-13 09:19:39 följande:
    får inte upp länken, vad var det för plagg? *nyfiken*
    Det är den bodyn som ängeln83 länkade till här ovanför...
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11