• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Finesse
    Enensammamma skrev 2011-08-11 14:32:45 följande:
    Jag har en smalis och då funkar Lindex bäst. Små smal i stl. Tom för smalt i midjan på min ibland. DET är sjukt
    Jaså... men jag tänker på bebis kläderna..
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Enensammamma
    Finesse skrev 2011-08-11 15:40:26 följande:
    Jaså... men jag tänker på bebis kläderna..

Ja det kan stämma Var ett tag sen min va bebis
  • Finesse
    Enensammamma skrev 2011-08-11 15:53:16 följande:
    Ja det kan stämma Var ett tag sen min va bebis
    Om man lägger en hm body mot en lindex så är lindex kort och tjock och hm lång och smal.. kan ta bild ikväll när ungarna sover och visa vad jag menar. Just nu har Hampus på sig en hm body i 74.. jag har vikt upp ärmarna jättemkt för dom är förlånga annars.. men han behöver 74 på längden på dom. Lindex bodysar i 74 sitter helt ok i ärmarna och man måste nästan ta i lite för att kunna knäppa dom.
  • Thegran

FIX overaller, är de något att ha tror ni? eller bör man satsa på något dyrare märke?

• Elvipa
    Thegran skrev 2011-08-11 19:24:59 följande:
    FIX overaller, är de något att ha tror ni? eller bör man satsa på något dyrare märke?
    jag har klämt på dem idag och tycker att dem var stela jämfört med pop och molos overaller. Men FIX är nog bra overaller ändå.
  • backi2008

Handlade lite kalsonger på Lindex i dag och fick en värdechek på 50 kr som gäller på valfri barnjacka tom 30/9 kod SEP31009.
    Bild på framsidan på FIX vinterjackor, en rosa, en lila svart och en härligt blåHjärta Blev lite kär i den blå, brukar köpa pop och molo i vinterkläder men i år var det ingen av molos overaller som jag fastnade för (har ännu inte sett dem irl) och pops ser fina ut vad jag har sett i katalog. Funderar nu på Fix 2-delat, hur är deras jackor med snölås i midja, andningsfuktion osv. Sonen är 3,5-4 år när det ska användas och det blir hemma, på dagis hänger overallen som troligtvis blir en pop.

Emil min solstråle
  • lottizm

Har fix vinterjackor fleece i också? Har för mig att vi provade en sån förra året... Dom finns väl inte i webshopen än? Har kollat men inte sett nåt.. Både rabatt och fin blå färg låter bra

• Finesse

Nån som vet när fleeceoverallerna till bebisar släpps? När dom var på kommande stod det v.32... inte många dagar kvar på v. 32 nu..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11