• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • imsel
    Coca cola light skrev 2011-10-09 17:05:17 följande:
    Såg en marinblå  med vita detaljer i Täby Centrum idag. Från 86/92 och uppåt.

Har inte sett i våran butik.. men dom är nästan alltid sega på att få in nya grejer..
    april 09 kom min bebbe
  • etindris

Idah köpte jag en kaxs jacka och byxa till sonen, dessa

Min son är 4 1/2 år och går hos dagmamma och är iute hela dagarna. Han har en vinteroverall från pop och dessa. Men nu blir jag tveksam och behöver lite hjälp. Ska jag köpa FIX istället? eller ska jag byta till overall. Hur gör ni andra tbvådelat eller overall + är dessa BRA? Funderar också på att byta till Didrikssons, så snälla ni med lite erfarenhet gr mig ris och ros så att jag vet dte blir ett bra köp:)

• Ms Kanga

Erbjudande från Lilla bebben ( ej min butik)
    För dig som letar vinteroverall och Boardman-ställ från Didriksons erbjuder vi 30 % rabatt på alla kläder från Didriksons! Gäller Nyheter Höst/vinter 2011 och reakläder från Didriksons. Ange koden didrik11 i kassan. Klicka på OK och se att rabatten dras annars har den inte gått igenom. Denna kod gäller från och med att du får detta Nyhetsbrev till och med torsdag 13 oktober 2011 och kan ej kombineras med andra koder.

Etindris - Vi hade Fix tvådelat och Didrikson overall förra vinter och båda var helt OK, sonen var varm och torr  - har inte någon erfarenhet av Kax men de fick väl bra betyg i Vi föräldrars overalltest 

Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • winters

Har haft Didriksons de två första vintrarna och har köpt en även till år, inget att klaga på!

Oscar 091001
  • etindris

OK nu blir jag osäker. Ingen som använt Kaxs?

• Pigelinen
    etindris skrev 2011-10-10 19:10:11 följande:
    OK nu blir jag osäker. Ingen som använt Kaxs?
    Vår dotter har Kax jacka, jag är jättenöjd med den. Hade den massa förra vintern och det syns inte. Vi har en overall som vi har när det är riktig vinter och jacka o byxor innan o efter.
  • etindris

ja men det låter ju jättebra. Läste någonstans att de fick bra i tester och idag var det ju 25% på alla ytterkläder så det blev billigt. Sedan måste jag säga att sonen var verkligen jättesnygg i kaxs kläderna

• Tullemi

Vi har en blå Kaxs vinterjacka till sonenoch den är så fin . Hoppas den är bra nu oxå

Milea 080217 Lucas 100202
  • etindris

Jag köpte en blå idag till sonen och jag håller med dig den är verkligen supersnygg. Håller tummar att den är bra också

• anette 81
    etindris skrev 2011-10-10 20:40:54 följande:
    ja men det låter ju jättebra. Läste någonstans att de fick bra i tester och idag var det ju 25% på alla ytterkläder så det blev billigt. Sedan måste jag säga att sonen var verkligen jättesnygg i kaxs kläderna

på alla kappahl?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11