• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • etindris

Anette81: ja precis 250% på alla ytterkläder nu på kappahl så passa på att fynda. Var jätteutplockat på mitt kappahl men jag hittade fina blåa jackan och svart byxor i rätt storlek

• anette 81
    etindris skrev 2011-10-10 22:47:23 följande:
    Anette81: ja precis 250% på alla ytterkläder nu på kappahl så passa på att fynda. Var jätteutplockat på mitt kappahl men jag hittade fina blåa jackan och svart byxor i rätt storlek
    hur länge gäller det?
  • etindris

Vet inte riktigt tror det va hela veckan

• Liten Mini

Min son hade Kaxs overall förra vintern, köpte den i mellandagarna då den jag köpt tidigare det året blev för liten direkt. Använde den typ dagligen  jan-mars (och så mellandagarna då). Han var alltid varm och torr, och det syns knappt att den är använd.

• etindris

LIten Mini: Det låter ju lovande, vad lättad jag blir. Men nu sitter jag ändå och suktar efter fix settet. är det eller kaxs snyggast?

• etindris

Nu hoppas jag att kaxs ytterplagg för idag blev det denna till dottern som extraoverall, så snyggTungan ute

• etindris

Ja det är jättesynd. Min man fick svänga förbi efter han kom med flyget från Göteborg igår. jätteglad att jag fick tag på en rosa, SÅÅ FIIIN Tungan ute

Dream83: jag tror inte det dröjer så länge. De har ju börjat komm finkläder nu

• Xgirl83
    anette 81 skrev 2011-10-11 20:52:22 följande:
    synd det inte gällde på nätet

Åh, kan man äntligen handla av Kappahl på nätet!
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11